کدخبر : 13423
دوشنبه 5 جولای 2021 - 7:55
فاقددیدگاه

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت درشبکه های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی دریکی از شبکه های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان بیگی اظهار داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان با دردست داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به اظهارات شاکیه و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن شخص مزاحم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به این پلیس احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خاطر نشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات و ادله به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ بیگی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت فرزندان خود در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس‌های:۰۸۴۳۵۲۲۲۵۵۴-۰۸۴۲۱۸۲۴۷۵۷ تماس حاصل نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.