کدخبر : 13414
یکشنبه 4 جولای 2021 - 9:21
فاقددیدگاه

کشف بیش از ۳هزار قرص غیر مجاز در ایلام

ایلام فرمانده انتظامی استان از کشف ۳هزار و ۹۰۰ عدد قرص غیر مجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهر ایلام خبر داد.

سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرارگرفت.

وی افزود :پس از بررسی و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضائی،در بازرسی های اولیه، از این واحد صنفی تعداد ۳ هزار و ۹۰۰عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی توسط ماموران انتظامی ،خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار القاصی مهر در پایان ،با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.