کدخبر : 13325
چهارشنبه 23 ژوئن 2021 - 8:24
فاقددیدگاه
فرمانده انتظامی استان ایلام؛

کاهش ۳درصدی وقوع جرم در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۳درصدی وقوع جرم در استان ایلام خبر داد.

جامک؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه به شخصیت والای شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره کرد و اظهار کرد: دستگاه قضائی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

وی بر نقش مشارکت مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی در تولید امنیت تأکید کرد و افزود: همکاری مستمر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو اهرم قدرتمند همواره در حفظ امنیت موثر بوده و تردیدی نیست که استمرار این همکاری بسترساز ارتقاء احساس امنیت در جامعه و سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن تقدیر از همکاری خوب و سازنده دستگاه قضائی با نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: احساس امنیت و اعتماد مردم به پلیس، مهم‌تر از امنیت است و نباید از آن غافل باشیم چرا که امنیت در سایه مولفه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و در تعامل با سایر سازمان‌ها ایجاد خواهد شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه پیشگیری از جرم، اولویت کاری نیروی انتظامی است، گفت: به سبب تعامل خوب وهدفمند مردم و سایر سازمان‌های موثر در پیشگیری از جرم، همچون دستگاه قضائی، احساس رضایتمندی مطلوبی در جامعه شاهد هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.