کدخبر : 13231
شنبه 12 ژوئن 2021 - 9:47
فاقددیدگاه
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام:

انتخابات فرصتی برای تحول و عبور از این روزهای سخت است

احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در حمایت از کاندیداتوری آیت‌الله دکتر سید ابرهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

جامک؛ در مقطعی از تاریخ کشورمان به سر می‌بریم که در آن بحمدالله فرصتی فراهم شده است تا با حضور گسترده مردم در صحنه‌ها، ساز و کارهای مناسب برای رفع مشکلات کشور و بازگشتِ چرخِ سازمانهای مختلفِ اداری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به مسیرِ نظام رشد و توسعۀ کشور فراهم گردد.
گرچه سوء تدیبرها و رفتار ساده‌انگارانه و مسئولیت‌ناپذیر، ناشی از برخی دولت‌ها و کارگزاران، عرصه را به سختی بر مردم کشورمان تنگ کرده است، اما به نظر می‌رسد، عاقلانه‌ترین راه در این زمینه به جای قهرکردن با امر مشارکتِ اجتماعی حضور در عرصه و حمایت از نگرشی مدیریتی است که بارها و در مراحل مختلف، در طول تاریخ معاصر کشورمان کارآمدی، اخلاص و نظامِ برنامه‌ریزیِ خود را برای تحقق آرمانهای ملی و مذهبی نشان داده است.
مردم بزرگ ایلام
روحیه تلاش و امیدواری برای عبور از این روزهای سخت، در کنار اتحاد و همدلی، ‌می‌تواند کوههای مشکلات را جابجا و از سرِ راه تعالیِ جامعه بردارد. امید است این بار نیز با حضوری آگاهانه در انتخاباتِ ریاست جمهوری و حمایت از کاندیداتوری آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بار دیگر با نقش‌آفرینیِ خود جامعه را در عبور از این مراحل دشوار مساعدت نمائید.
انشاءالله و با یاری خداوند و تحقق ارادۀ مردم، با شکل‌گیری یک دولت مردمی و کارآمد در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شاهد آینده‌ای روشن برای آحاد ملت و کشور بزرگمان باشیم.
احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام
۲۱/خرداد/۱۴۰۰
حزب موتلفه اسلامی – دکتر نصرت‌الله‌حیدری
جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی- سردار منتظری
جامعه اسلامی فرهنگیان- شریفی‌فر
جامعه اسلامی مهندسین -خدابخش داوودی‌نصر
جامعه اسلامی کارمندان – سیدخلیل سجادی
جامعه زینب(س) – الیاس پوریان
جمعیت پیروان حضرت زینب(س)خانم لطفی
حزب اسلامی ایران زمین – دکتر یونس احمدی
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی -آقای رضائی
جامعه اسلامی اصناف و بازاریان- آقای پیری
کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان ایلام- دکتر منصوریان

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.