کدخبر : 13188
سه‌شنبه 8 ژوئن 2021 - 7:50
فاقددیدگاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛

سفرهای استانی رئیس مجلس امیدبخش است

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام نیازمند توجه ویژه در بخش های مختلف است، گفت: سفرهای استانی رئیس مجلس امیدبخش است.

جامک: حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس در ایلام اظهار کرد: ایلام در شرایط سخت همراه با نظام و مدافع ولایت بودند و در روزهای آغازین دفاع مقدس به میدان آمدند و تهاجم را متوقف کردند.

وی گفت: به خاطر ۸ سال دفاع مقدس عمران و آبادانی آنچنان که باید انجام نشده و بخشی از محرومیت‌ها ناشی از آن زمان است.

امام جمعه ایلام افزود: عشایر استان با توجه به خشکسالی امسال با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند، اما این شرایط باعث شده تا دام‌ها را رها و به حاشیه کشانده شوند و باید تدبیری شود تا دام‌های مازاد عشایر خریداری شود.

وی گفت: دانش آموزانی در استان هستند که به خاطر نبود مدرسه ناچار به ترک تحصیل هستند و امیدواریم زمینه تحصیل برای مناطق دور دست استان ایجاد شود.

کریمی تبار بیان کرد: با توجه به میزان گرمای هوا در شهرستان مهران، خواسته اهالی مناطق گرمسیر نیز اعمال تعرفه ۹ مامه گرمسیری است.

وی خواستار توجه ویژه به مردم استان در بحث تعیین تکلیف زمین‌های خریداری شده قبل از انقلاب شد و افزود: برخی از املاک شهر ایلام توسط مردم قبل از انقلاب خریداری شده است که در حال حاضر از نظر شرعی این املاک به آنان تعلق دارد

امام جمعه ایلام در این جلسه از عدم حضور خبرنگاران در سفر رئیس مجلس به استان انتقاد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.