کدخبر : 13185
سه‌شنبه 8 ژوئن 2021 - 7:49
فاقددیدگاه
محمدرضا رضایی کوچی:

ایلام تنها استانی است که به شبکه ریلی متصل نشده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایلام تنها استانی است که به شبکه ریلی متصل نشده است، گفت: پروژه اتصال ایلام به راه آهن تنها پنج درصد پیشرفت دارد.

جامک: محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به ایلام افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان امسال به شبکه ریلی استان ایلام تخصیص یافته است که امیدواریم یک قطعه از این طرح امسال به مناقصه برود.

وی اتصال استان ایلام به شبکه آزادراهی کشور را از نیازهای اساسی مردم ایلام توصیف کرد و بر لزوم تزریق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه آزادراه کرمانشاه،حمیل ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: ۱۰۰میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های مرز بین المللی مهران اختصاص داده شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های مرزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با اجرای آنها روند خدمات رسانی به زائران بهبود یابد.

رضایی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران صورت می گیرد ولی به نسبت این تعداد زیرساخت های آب شرب و فاضلاب پیش بینی نشده است،تصریح کرد:ایلام نیازمند توجه بیشتر مسئولان است که انتظار می رود به توسعه همه جانبه این دیار مرزی توجه شود.

وی همچنین خواستار اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام به ظرفیت ۱۶۰هزار نفر شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.