کدخبر : 13133
چهارشنبه 2 ژوئن 2021 - 8:11
فاقددیدگاه

آغاز فعالیت استخر‌های ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: استخر‌های ایلام با توجه به وضعیت نارنجی و زرد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به گزارش جامک؛ مظفر علی شائی اظهار داشت: دو استخر خصوصی ایلام با توجه به وضعیت نارنجی و زرد استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند، اما استخر‌های دولتی ایلام تا اطلاع ثانوی فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه ایلام دارای هشت استخر دولتی و خصوصی است که از این تعداد چهار استخر دولتی و چهار استخر خصوصی است تصریح کرد: دو استخر خصوصی ایلام تعطیل هستند یک استخر بدلیل نداشتن امکانات از جمله تهویه مناسب و استخر دیگر نیز به دلایل شخصی تعطیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی نیز با رعایت پروتکل‌ها و تعداد محدود ورزشکاران با توجه به رنگ بندی استان در حال فعالیت هستند گفت: تا کنون از ۱۶۸بنگاه ورزشی بازدید بعمل آمد که برآیند این نظارت‌ها علاوه بر پلمب ۹۹مکان ورزشی ۲۵۲ تذکر شفاهی و ۶۵تذکر کتبی به موسسان است.

استان ایلام دارای ۱۵ استخر سرپوشیده است که از این تعداد، پنج مورد مربوط به اداره ورزش و جوانان، پنج مورد خصوصی و چهار مورد نیز دولتی است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.