کدخبر : 13061
شنبه 29 می 2021 - 7:54
فاقددیدگاه

معرفی ۱۲ نمایش برگزیده جشنواره تئاتر شرهانی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی بصورت مجازی خبرداد و گفت : ۱۲ نمایش برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش جامک؛ عبدالحسین رحمتی با اشاره به رقابت ۷۲ گروه نمایشی از هشت استان کشور در این جشنواره در سالجاری افزود : در جشنواره امسال ۱۲ نمایش بدون اولویت از استان‌های ایلام ، اصفهان ، فارس ، تهران ، همدان ، کرمانشاه ، کرمان و آذربایجان شرقی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی عنوان این نمایش‌ها را اوراقچی به کارگردانی مالک آبسالان از ایلام ، حباب زیر آب به کارگردانی علیرضا شمس از اصفهان ، مین به کارگردانی نساء سلیمانی از اصفهان ، ۶۳۰۰ ثانیه به کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام، من بهمنم به کارگردانی اصغر گروسی از فارس و داشتن یا نداشتن (مشروط) به کارگردانی مرجان قاسمی از ایلام عنوان کرد.

رحمتی افزود : وطن و تن به کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران ، معرکه (مشروط) به کارگردانی سعید نوروزی از کرمانشاه ، این زمان و آن زمان به کارگردان فروزان حسینی از همدان ، قرار ملاقات به کارگردانی مهدی صالحیار از آذربایجان شرقی و رویای رویا به کارگردانی آرزو جعفری از کرمان و ببخشید پشتم به شماست به کارگردانی احمد صمیمی از تهران دیگر نمایش‌های برگزیده جشنواره امسال بودند. 

وی گفت : با توجه به شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع ، اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی به صورت مجازی و تنها با انتشار پیام‌هایی تصویری از سوی مسئولان جشنواره و گروه‌های شرکت کننده برگزار شد.

 رحمتی یادآور شد : چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی  اسفند ماه ۹۹ و فروردین امسال در هشت استان کشور برگزار شد.
جشنواره تاتر شرهانی همه ساله اسفندماه به میزبانی شهرستان دهلران برگزار می‌شود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت غیر حضوری اجرا شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.