کدخبر : 13049
سه‌شنبه 25 می 2021 - 8:03
فاقددیدگاه

کشف ۹۰تُن نهاده دامی قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۹۰تُن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه با ارزش ۱۷۰میلیارد ریال در این استان کشف شده است.

به گزارش جامک؛ سردار دلاور القاصی مهر گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح‌های عملیاتی سراسری و استانی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، ۹۰تُن نهاده دامی قاچاق و عرضه خارج از شبکه در نقاط مختلف استان که به صورت حرفه‌ای دپو و نگه داری شده بود، کشف کردند.

وی افزود:در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و دلال که در زمینه خرید، دپو و نگه داری نهاده دامی قاچاق فعالیت داشته و باعث اخلال در نظام توزیع و متعاقبا مشکلات عدیده‌ای برای فعالان عرصه تولید داخل به وجود آورده، رسیدگی به این موضوع به بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه، ارزش ریالی این محموله‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۷۰میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۹متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.