کدخبر : 12938
چهارشنبه 12 می 2021 - 10:48
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

انسجام و همدلی در مجموعه مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام باعث هم افزایی شده است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه انسجام، وحدت و همدلی در مجموعه مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی استان باعث هم افزایی شده است،گفت:اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، مدیریت کرونا و برگزاری باشکوه انتخابات 3 برنامه مهم استان در ایام پیش رواست.

محمد نوذری در دیدار با مجموعه مدیران حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان که به مناسبت کسب رتبه برتر این مجموعه در کشور برگزار شد،افزود: اقدامات و تلاش های مجموعه مدیران حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه های مختلف شایسته تقدیر است.

وی وحدت و همدلی و انسجام مجموعه حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور پیش رو را دلیل موفقیت این مجموعه برشمرد و اظهار داشت: امروز این وحدت و همدلی باعث هم افزایی در انجام کارها شده است.

استاندار ایلام از نقش آفرینی مثبت مجموعه مدیران حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوادث، امور و رخدادهای مختلف یاد کرد واظهار داشت: این مجموعه تلاشگر در حوادثی همچون سیل، زلزله، مبحث کرونا، رخداد عظیم اربعین، در مقوله کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغالزایی، توسعه سرمایه گذاری، حوزه  درمانی و غیره خدمات ارزشمندی ارائه نموده است.

نوذری ، ایلام را یکی از استان‌های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و تصریح کرد: در این مدت استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون رفع معضل اعتیاد، کاهش بیکاری و…افزایش ضریب امنیت سرمایه‌گذاری موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام سه اولویت مهم استان در سال جاری را اتمام پروژه های نیمه تمام، مدیریت کرونا و برگزاری باشکوه انتخابات عنوان کرد و گفت: در بحث اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان اولویت با طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای۷۰ درصد است.

نوذری، مدیریت کرونا را دومین برنامه مهم استان در ایام پیش رو خواند و افزود: مجاورت با کشور عراق و خوزستان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی استان را وارد پیک چهارم کرد اما خوشبختانه با پای کار آمدن مردم و مسئولان و اجرای برنامه های پیشگیرانه موفق شده ایم، امروز از استان های موفق کشور در مهار کرونا در کشور باشیم.

وی اظهار داشت: برگزاری سالم و باشکوه انتخابات پیش رو از دیگر برنامه های مهم دولت در استان در ایام پیش رو است که خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده زیرساخت‌های لازم برای این مهم نیز فراهم شده است.

گفتنی است استاندار ایلام در این مراسم که با حضور مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد به جهت کسب رتبه برتر شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در کشور با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل بعمل آورد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.