کدخبر : 12932
چهارشنبه 12 می 2021 - 10:34
فاقددیدگاه
موسی نژاد خبر داد:

۵۷۰ پایگاه اقدام به جمع آوری زکات فطریه مردم استان ایلام می کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام و دبیر شورای زکات استان از تدارک 570 پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم این استان در روز عید سعید فطر خبر داد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات هر ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاههای عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار استان را فراهم می کند و امسال نیز ۵۷۰ پایگاه با رعایت دستورالعملهای ستاد کرونا اقدام به جمع آوری زکات فطریه مردم استان خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه های شورای زکات استان است،اظهار داشت: در این زمینه پایگاههای دبیرخانه شورای زکات و صندوقهایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند علاوه بر مکانهای برگزاری نمازعید فطر در برخی مکانهای دیگر نیز که در آنجا نماز برگزار نمی شود، مستقر خواهند شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه  دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان های برگزاری نماز جمعه در سطح استان با آرم  این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه نموده است،تصریح کرد گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده ی دریافت فطریه نمازگزاران عزیز در سراسر استان هستند.

دبیر شورای زکات استان به روشهای مجازی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطریه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: کد دسترسی  #5*084*8877*به منظور پرداخت زکات فطریه  و همچنین شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷آماده دریافت وجوهات فطریه مردم در استان است و علاوه بر این، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ نیکوکاری نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.