کدخبر : 12919
دوشنبه 10 می 2021 - 8:42
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت ها است

استاندار ایلام گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت ها است.

به گزارش جامک؛ محمد نوذری استاندار ایلام در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مهار آسیب های اجتماعی، افزود: توجه به کار فرهنگی در مناطق آسیب پذیر از اعتیاد، مناطق محروم و نظارت بیشتر و مستمر در مراکز ترک اعتیاد می تواند به بهبود وضعیت اعتیاد در استان کمک کند.

وی خاطرنشان کرد:صیانت از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد، حمایت از بهبود یافتگان و ایجاد اشتغال این افراد می تواند ریشه های اعتیاد را بخشکاند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت هاست و برنامه های خوبی در رفع مشکلات زیرساختی مناطق محروم به انجام رسیده است، اظهار داشت:باید از ظرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و توسعه آموزش ها در کنترل و مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت.

نوذری با اشاره به  اینکه نرخ اعتیاد در استان پائین است خواستار تشکیل جلسه کارشناسی بررسی ماده ۱۶ به منظور جمع اوری معتادان متجاهر در راستای درمان و کاهش آسیب در جهت تقویت ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر در استان شد.

وی تصریح کرد: طبق نتایج بدست آمده جلسه کارشناسی با حضور دستگاهای مرتبط برگزار شود و در صورت نیاز  از ظرفیت های استان و کمک های دستگاهها برای راه اندازی مکان نگهداری این افراد به منظور کاهش آسیب و تداوم درمان بهره گیری شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.