کدخبر : 12857
شنبه 8 می 2021 - 8:09
فاقددیدگاه

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام در حمایت از آیت‌الله رئیسی

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستانها و مناطق تابعه‌ی استان ایلام جهت دعوت از حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کردند.

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و شهرستان‌های تابعه با صدور بیانیه‌ای از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

شکر و سپاس بی‌پایان خداوند متعال را که ملت خداجو و حقیقت طلب ایران اسلامی را از نعمت اسلام و ولایت و رهبری‌های حکیمانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام امت( ره) و خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برخوردار ساخت.

اینک ایران اسلامی در شرایطی به پیشواز خلق حماسه بزرگ و رخداد مهم انتخابات ۱۴۰۰ می‌رود که به اذعان تمامی وجدان‌های بصیر و بیدار، طنین مقاومت و استکبار ستیزی ملت ولایی و نیز پیش روندگی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و استحکام آن به مثابه یک نظام قدرتمند، پیشرو و الگو بیش از هر مقطع تاریخی دیگر هیمنه‌ی پوشالی مستکبران و اذناب داخلی آنان را در هم شکسته به نحوی که اقتدار امروزش به برکت رهبری هوشمندانه بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی در این عصر و روزگار مقام عظمای ولایت و شهیدان گرانقدرش مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و نویدبخش استقرار حکومت جهانی مستضعفین بر زمین است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در امتداد این اقتدار پایدار و عظمت باشکوه درک شرایط کنونی کشور و ضرورت هوشیاری قاطبه شریف نیروهای مومن و انقلابی ایجاب می‌کند که بیش از هر زمان دیگر به وجود یک شخصیت انقلابی، ولایت‌مدار، شجاع و پاکدست برای حل مسائل کلان کشور در سکانداری قوه مجریه با بصیرت تمام بیندیشیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در این راستا اعتقاد راسخ داریم که معیارهای انقلابی گری، ولایتمداری، توان و قابلیت بالای مدیریتی در حل مسائل مربوط به اقتصاد و معیشت مردم و عنصر موثر و چهره مبرز و آزمون پس داده در فراز و نشیب‌های بیش از چهار دهه‌ی سپری شده از عمر پر برکت انقلاب در وجود مردی از تبار سیادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبلور عینی دارد و بدینوسیله از ایشان درخواست داریم که در انتخابات آتی ریاست جمهوری اسلامی به میدان آمده و خواسته به حق همه دلسوزان، دغدغه مندان و آحاد ملت انقلابی و ولایتمدار را در این برهه حساس و سرنوشت ساز محقق کند.

 من الله‌التوفیق 

شورای ائتلاف شهرستان ایلام، شهرستان ایوان، شهرستان چرداول، شهرستان سیروان، شهرستان هلیلان، شهرستان آبدانان، شهرستان مهران، شهرستان دهلران، شهرستان دره‌شهر، شهرستان بدره ،شهرستان ملکشاهی و شهرستان چوار

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.