کدخبر : 12814
یکشنبه 2 می 2021 - 10:46
فاقددیدگاه
معاون استاندار ایلام:

کوتاهی زمان مسئولیت نباید بهانه ای برای کم کاری مسئولین باشد

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: کوتاهی زمان مسئولیت نباید بهانه ای برای کم کاری مسئولین باشد و همه باید تا آخرین لحظات عمرمدیریتی در کنار مردم باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نورزیم چرا که مسئولیت یک امانت بسیار ارزشمند بوده که در حفظ و صیانت از آن باید دقت زیادی کرد.

احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان چرداول افزود:۱۳۰ پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف این استان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: خدمت رسانی برای رضایت خدا و مردم زمان و مکان نمی شناسد و در این مسیر همه باید تلاش کنیم و شور  و نشاط اجتماعی و امید و بالندگی را در بین مردم دوچندان کنیم زیرا  جمهوری اسلامی انقلابی برای رفع محرومیت ها و بهره مندی آحاد مردم در تمام نقاط شهری و روستایی از امکانات رفاهی می باشد.

معاون عمرانی استاندار ایلام به سه برنامه مهم دولت در سال جاری و روزهای آخر مدیریت اشاره کرد و یادآور شد: در مدیریت کرونا با تلاش و همدلی و رفع چالش ها و همراهی صنوف مختلف علیرغم مشکلات اقتصادی می توانیم از این این پیک خطرناک نیز عبور کنیم و باید در این راستا  کنترل، نظارت  و پایش  بازار به دقت انجام شود.

کرمی، دومین اولویت و هدف دولت را انتخابات برشمرد و گفت: حضور باشکوه مردم، سلامت انتخابات، بی طرفی، امانتداری و در بین مردم بودن از دیگر برنامه های مهم برای خلق یک حماسه ماندگار همچون ادوار مختلف انتخابات می باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پروژه های مهمی در چرداول در دست ساخت یا اجرا است که مهمترین آن ها سد چناره می باشد که وارد فاز اجرایی شده و از ظرفیت ماده ۵۶ تلاش خواهیم کرد شروع به کار آن با اختصاص  اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال انجام گیرد.

وی همچین از پیگیری  آزاد راه  حمیل-  شباب به ایلام و نتایج خوب این پروژه ملی در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا پروژه های با پیشرفت فزیکی بالا را در سطح این شهرستان به اتمام برسانیم.

در این آئین با تقدیر از زحمات الیاس فتاحی فرماندار سابق، سعید رضا کریمیان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چرداول منصوب شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.