کدخبر : 12803
جمعه 30 آوریل 2021 - 19:02
فاقددیدگاه

شورای ائتلاف استان ایلام در تلاش برای ارائه لیست واحد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در تلاشیم تا در تمامی شهرهای استان در این حوزه ورود کنیم و هم اکنون شورای نیروهای انقلاب در ۱۱ شهرستان هماهنگی خود را در راستای ارائه لیست واحد آغاز کرده است.

به گزارش جامک به نقل خبرگزاری فارس؛ “رحمت بادفر” گفت: از حدود ۹ هزار نفر ثبت نامی در استان ایلام ۱۴۰۰ نفر این نیروها در شهرستان ایلام و ۷ هزار و ۶۰۰ نفر از آن‌ها در شهرستان‌های دیگر ثبت نام کرده‌اند.

وی این حرکت را یک حرکت ساختارمند توصیف کرد و افزود: ثبت نام نیروها در این سامانه سبب استحکام تشکیلات می‌شود و یک کار مدیریتی نوین است تا ما به‌ صورت برخط در موقعیت‌های مختلف همچون انتخابات و برگزاری جلسات با این نیروهای انقلابی در ارتباط باشیم و از ظرفیت این عزیزان در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بهره ببریم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به ساماندهی نیروهای انقلاب در گروه‌های ۱۵ تا ۲۵ نفره بر اساس یک آمایش منطقه‌ای و زمینه فعالیت نیروها، تصریح کرد: هر ۱۰۰ نفر ۵ نفر نماینده از بین خودشان به مجمع منتخب معرفی کردند که از این تعداد ۱۱۰ نفر در ایلام، ۶۰ نفر در چرداول و ۸۶۰ نفر در دیگر شهرستان‌های استان ایلام  هستند و در نهایت اعضای مجامع منتخب در استان به  یک هزار و ۳۰ نفر می‌رسند.

وی ادامه داد: اعضای منتخب دو وظیفه خطیر انتخاب اعضای ثابت شورای ائتلاف شهرستان و کاندیداهای نهایی لیست ائتلاف برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا را برعهده دارند.

دبیر شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه اعضای مجمع منتخب و اعضای شورای ائتلاف به مدت دو سال انتخاب می‌شوند، یادآور شد: روند انتخاب این عزیزان در مناطق مختلف استان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

بادفر در مورد لیست نهایی کاندیداهای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر و روستا نیز گفت: ما قصد داریم در تمامی شهرهای استان در این حوزه ورود کنیم و هم اکنون شورای نیروهای انقلاب در ۱۱ شهرستان هماهنگی خود را در این راستا آغاز کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.