کدخبر : 12796
پنج‌شنبه 29 آوریل 2021 - 18:31
فاقددیدگاه

کشف بیش از ۳۳ هزار حبه قرص‌ روانگردان در دره‌شهر ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: مقدار ۳۳ هزار و ۱۰۰ حبه قرص غیرمجاز و روانگردان در انبار مرکزی شرکت انتقال دهنده کشف شد.

سرهنگ محمدزمان بیگی گفت: با کسب خبر مبنی بر جابجایی قرص غیرمجاز و روانگردان از طریق مرسوله پستی از مسیر استان‌های مرکزی به سمت استان‌های جنوبی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری‌های سربازان گمنان امام زمان (عج) در این ماموریت، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و رد زنی، شرکت انتقال دهنده این محموله غیرمجاز مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر ادامه داد: با هماهنگی قضایی و در یک عملیات مشترک با پلیس اهواز این مرسوله پستی در انبار مرکزی شرکت انتقال دهنده کشف و مقدار ۳۳ هزار و ۱۰۰ حبه قرص غیرمجاز و روانگردان کشف شد.

 وی خاطر نشان کرد: در ادامه با پیگیری موضوع و بازدید از مقصد این مرسوله که یک واحد صنفی بود تعداد ۸۶۴ حبه قرص غیر مجاز و مقدار ۷ لیتر شربت روانگردان کشف و در این راستا ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ بیگی با اشاره به اینکه مواد مخدر و روانگردان از جهات گوناگون حیات سالم و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی مقابله کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.