کدخبر : 12700
یکشنبه 18 آوریل 2021 - 8:09
فاقددیدگاه

نقاهتگاه کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع) در ایلام، آماده ارائه خدمات به بیماران شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از آغاز به کار نقاهتگاه کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع) در ایلام خبرداد.

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ با بیان شرایط ویژه کرونایی استان ایلام اظهار داشت: نقاهتگاه کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع)  در ایلام به جهت تقویت امکانات زیر ساختی با دارا بودن ۲۰ تخت فعال فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این مرکز با بهره‌مندی از تمامی امکانات مورد نیاز بیماران کرونایی و به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان مبتلا به کرونا خواهد بود.

وی یادآورشد: علاوه بر این مرکز که در مرکز استان قرار دارد بیش از ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی دیگرنیز در شهرستان‌های تابعه استان توسط سپاه مناطق آماده پذیرش بیماران کرونایی شهرستان‌های تابعه هستند.

شاکرمی، بهره‌مندی مراکز نقاهتگاهی از پزشکان متخصص و کادر درمان، پرستاری و تجهیزات روز اشاره کرد و گفت: این مراکز در ارائه خدمات به مبتلایان به کرونا چیزی از بیمارستان‌های معین کم ندارند و در برخی موارد تجهیزات به روزتری در این مراکز مورد استفاده قرارگرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه یادآورشد: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تمام امکانات در اختیار در خدمت شهروندان خواهد بود و علاوه بر کمک‌های درمانی و بهداشتی در ارائه خدمات پشنیبانی و معیشتی به خسارت دیدگان از کرونا نیز تمام توان خود را به کار خواهد برد.

وی افزود: معتقد بر آن هستم که “کرونا با گفتار درمانی خاتمه پیدا نمی‌کند” و در شرایط موجود نیازمند عمل و در میدان بودن هستیم و در این راستا سپاه خود را برای “عمل” و”حضور در میدان”  تا محو کرونا آماده کرده است و در این مقطع زمانی مردم را تنها نخواهد گذاشت و در کنار مردم باقی خواهد ماند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.