کدخبر : 12697
شنبه 17 آوریل 2021 - 9:46
فاقددیدگاه
اما و اگرهای پروژه زیرگذر شهید کشوری ایلام

آیا این پروژه امسال به سرانجام می‌رسد؟

مدتی پس از افتتاح پروژه زیرگذر رسالت، در سال ۹۸ شاهد کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر شهید کشوری به منظور کاهش بار ترافیکی شهر ایلام بودیم که متاسفانه این پروژه با وجود وعده و وعیدهای مسوولان مربوط تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است.

تسنیم: ایلام یکی از شهرهایی است که به دلیل افزایش آمار خودرو و شهرنشینی و همچنین وجود معابر تنگ و بافت قدیمی با مشکلات ترافیکی مواجه است.

هرچند طی سال‌های اخیر در شهر ایلام شاهد اجرای پروژه‌هایی جهت کاهش ترافیک شهری بودیم که از این جمله می‌توان به احداث‌ زیرگذر رسالت اشاره کرد اما متاسفانه در برخی مناطق کماکان شاهد گره‌های ترافیکی هستیم که این امر مشکلات بسیاری را برای شهروندان به دنبال داشته است.

مدتی پس از افتتاح پروژه زیرگذر رسالت، در سال ۹۸ شاهد کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر شهید کشوری به منظور کاهش بار ترافیکی شهر ایلام بودیم که متاسفانه این پروژه با وجود وعده و وعیدهای مسوولان مربوط تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است.

اجرای همزمان چند پروژه عمرانی شهری

یکی از تاکسی‌داران ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه ترافیک شهر ایلام را یکی از مشکلات چندین ساله تاکسی‌داران است اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته در شهر ایلام چند پروژه عمرانی هم‌زمان در حال اجراست و این مساله به افزایش ترافیک در این شهر منجر شده است.

طاهری اضافه کرد: از مسئولان شهری خواهشمندیم با تسریع در روند اجرای پروژه زیرگذر شهید کشوری به مشکلات ترافیکی خاتمه دهند.

کرمی یکی دیگر از شهروندان ایلامی با ابراز نارضایتی از روند احداث و تکمیل این پروژه  گفت: با توجه به مسدود شدن برخی معابر و خیابان‌ها جهت انجام طرح‌های عمرانی شاهد بروز مشکلات بسیاری در تردد رانندگان هستیم که به بروز تصادفات منجر می‌شود.

لزوم آماده‌سازی زیرساخت لازم

 مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیمدر ایلام گفت: پروژه زیر گذر شهید کشوری در آذرماه ۱۳۹۸با تعیین زمان ۱۸ ماهه، کلنگ‌زنی شد و مسوولان شهری با توجه به روند مطلوب ساخت این پروژه در ابتدا، تکمیل و افتتاح پروژه را زودتر از موعد مقرر و همزمان با دهه مبارک فجر ۱۳۹۹ اعلام کردند.

محمد سلطانی با اشاره به ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه اضافه کرد: عدم جابه‌جایی برخی زیرساخت‌های مربوط به شرکت مخابرات و آب و فاضلاب مانع از افتتاح این پروژه شده است و در صورت جابه‌جایی زیرساخت‌ها، روند تکمیل این پروژه با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

اجرای کامل تعهدات اداره کل آب وفاضلاب 

معاون شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این‌باره به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: این شرکت جهت تکمیل پروژه زیرگذر شهید کشوری مشارکت لازم را داشته‌ و تمام تعهدات این شرکت در خصوص پروژه انجام شده است.

محمد محمدی با بیان این‌که جابه‌جایی کامل تاسیسات آب و فاضلاب در پروژه شهید کشوری انجام شده است گفت: سال گذشته پیمانکار مربوط، تمامی عملیات جابه‌جایی زیرساخت‌ها را به پایان رسانده است.

جابه جایی زیرساخت‌های مخابراتی

حشمت اسدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام نیز دراین‌باره گفت :جابجایی و نصب کابل‌های مخابراتی در حال انجام است و همکاران در تلاشند این مهم را هرچه سریعتر به پایان برسانند تا شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.