کدخبر : 12498
چهارشنبه 31 مارس 2021 - 9:38
فاقددیدگاه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

تمهیدات ویژه پلیس راهور ایلام در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمهیدات ویژه پلیس راهور در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت خبر داد.

ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: باتوجه به سناریوی شکل گیری سفرهای کوتاه درون استانی در روز طبیعت و خروج باقی مانده مسافران نوروزی، برنامه ریزی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی انجام شده است.

وی با توصیه به پرهیز از سفر در روز طبیعت و تاکید دوباره برخروج هرچه سریع‌تر مهمانان نوروزی از شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: مردم فهیم استان می‌توانند همانند روز طبیعت سال قبل با پرهیز از سفر، خالق حماسه دیگری برای حفظ سلامت جامعه باشند.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: با این حال پلیس راهور با حداکثری توان انسانی و تجهیزات برای مدیریت بهتر سفرها و روانسازی ترافیک درایام پایانی تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به منع خروج خودروهای بومی در شهرستان دهلران، آبدانان و چرداول در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت، گفت: باتوجه به قرارگرفتن این سه شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونای، همکاران راهور و انتظامی با استقرار در مبادی ورودی و خروجی از خروج خودروها ی بومی و ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راهوراستان گفت: بنابراین هم استانی عزیز دراین سه شهرستان برای رفتن به طبیعت و بیرون شهر در روز سیزده بدر برنامه ریزی نکنند.

سرهنگ کهزادی درادامه، حضور دستفروشان و تجمع عرضه کنندگان کالا و میوه درحاشیه معابر را یکی عوامل مزاحم ترافیک در روز طبیعت دانست و افزود: به همین دلیل ماموران راهور با این گونه عوامل مزاحم و مخل ترافیک بصورت جدی برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام درپایان از هم استان‌ها خواست ضمن رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به پروتکل‌های بهداشتی نیز توجه داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.