کدخبر : 12491
سه‌شنبه 30 مارس 2021 - 8:28
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

پرستاران مجاهدان فداکار عرصه سلامتی در جامعه هستند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پرستاران مجاهدان فداکار عرصه سلامتی در جامعه هستند، گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر بهداشتی و درمانی کمک کنند.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری مهر؛ محمد نوذری عصر امروز دوشنبه (۹ فروردین) در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی شهر سرابله، ضمن تشکر از زحمات حوزه بهداشت و درمان به ویژه پرسنل زحمت کش بیمارستان امام علی شهر سرابله اظهار کرد: شهرستان چرداول به دلیل اینکه در مسیر ارتباط شمال و مرکز کشور به استان قرار گرفته است، دارای جایگاه حائز اهمیتی برای کنترل بیماری کرونا است.

استاندار ایلام در ادامه پرستاران را مجاهدان فداکار عرصه سلامتی در جامعه عنوان کرد و گفت: بیش از یک سال است این عزیزان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شب و روز ندارند.

وی در ادامه گفت: آنها راحتی خود را فدای آسایش مردم کرده‌اند و در این مسیر تعدادی از این عزیزان را از دست داده‌ایم که در اینجا از درگاه پروردگار عالم برای شهیدان راه سلامت علو درجات مسئلت می‌کنم.

نوذری در پایان ضمن ابراز امیدواری برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در سال ۱۴۰۰ گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کادر بهداشتی و درمانی کمک کنند.

وی افزود: تاکنون در استان سه موج سهمگین کرونا را با هزینه‌های جبران ناپذیری پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با همکاری و همراهی خوب و متعهدانه مردم و مسئولان بتوانیم از شکل گیری موج چهارم جلوگیری کنیم.

گفتنی است که استاندار ایلام علاوه بر بازدید از بیمارستان امام علی شهر سرابله و تقدیر از پرسنل و کادر درمان، در بازدید از مبادی ورودی، سطح شهر، تفرجگاه‌ها، آرامستان ها و مراکز تفریحی آخرین وضعیت کرونا را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات و دستورات لازم در جهت مهار و مدیریت بهتر کرونا در شهرستان صادر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.