کدخبر : 12485
سه‌شنبه 30 مارس 2021 - 8:21
فاقددیدگاه

ایلام امن ترین استان کشور و مستعد سرمایه گذاری

امنیت با ارزش ترین کالا و از مهمترین مولفه‌های جذب سرمایه گذاری محسوب می شود. امروزه فراتر از مقوله امنیت، "احساس امنیت" مورد توجه هست و خوشبختانه چتر این شاخص مهم به پشتوانه تلاش و جانفشانی سربازان گمنام بر جغرافیای استان ایلام گسترده شده است.

پایگاه خبری جامک: برای حاکم شدن امنیت و فراتر از آن احساس امنیت عوامل متعددی دخیل هست. این مهم با درایت و هوشمندی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی نظام به دست آمده که بدون تردید نقش سربازان نیکنام امام زمان (عج) در تحقق این امر ارزشمند بی بدیل است.

براساس آمارهای موجود هم اکنون شاهد رشد سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، نفت وگاز، پتروشیمی، گردشگری، آب و خاک و…؛ استان ایلام هستیم و کیست که نداند این اتفاقات مبارک به پشتوانه اقدامات موثر نهادینه شدن امنیت پایدار بوده است.

از آنجایی که کالای گرانقدر امنیت و احساس امنیت ملموس و قابل درک به صورت فیزیکی نبوده، ممکن است عامه مردم از افراد و نهادهای دخیل و همچنین اجرای ماموریت های خطرناک و پیچیده برای برقراری این شاخص پرارزش اطلاع کافی نداشته باشند؛ این در حالی است که تاکنون تعداد کثیری از سربازان گمنام برای حراست از سرمایه‌های مردم جان خویش را فدا کرده‌اند.

شکی نیست؛ استان ایلام برای دستیابی به توسعه و کاهش فاصله با استان های برخوردار، رفع مشکل بیکاری، تولید ثروت و آبادانی و شتاب بخشیدن به پروژه های زیرساختی و توسعه‌ای نیازمند جذب سرمایه بوده و در ادامه چشم امید مردم همچنان به جانفشانی متولیان امنیت دوخته شده است. رسالتی که تاکنون با سربلندی و سرافرازی به مرحله ظهور رسیده است.

فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان نیکنام امام زمان (عج) ضمن تبریک و شادباش این ایام فرخنده و مبارک، مراتب قدرشناسی و قدردانی خود را از تلاش های بی مانند کارکنان وزارت اطلاعات مخصوصا نیروهای اطلاعات استان ایلام اعلام داشته و به همه این عزیزان خدا قوت و خسته نباشید می‌گوییم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.