کدخبر : 12478
یکشنبه 28 مارس 2021 - 8:31
فاقددیدگاه
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛

شعار سال رهبری خط مشی سالانه نظام اسلامی است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را در گرو تلاش همه جانبه مسوولان، نخبگان، جوانان و مردم دانست و گفت: در حقیقت این نامگذاری ها خط مشی سالانه نظام و مسوولان را بر اساس اولویت ها تعیین می کند.

علی اکبر بسطامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” اظهار داشت: مقام معظم رهبری به این نتیجه رسیدند که در دنیا هیچ نظامی بدون برنامه توفیق پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: نزدیک به یک دهه است که مقام معظم رهبری، محور شعار سال را وضعیت‌ عمومی کشور و مساله اقتصاد انتخاب می‌کنند، پیوستگی شعارهای سال بر مدار اقتصاد و تولید نشان از توجه ویژه ایشان به مساله تولید و اقتصاد کشور است.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نام‌هایی از جمله تولید داخلی، رفع موانع تولید، حمایت از تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مطرح کردند که نشان از اهمیت تولید داخلی و پیشران بودن این موضوع در رابطه با سایر موضوع‌های کشور دارد.

بسطامی، هم‌افزایی و تعامل بین بخشی را از ضروریات رفع موانع تولید برشمرد و تصریح کرد: در برخی موارد شاهد اقدامات موازی و یا تک‌روی در حوزه مسائل اقتصادی هستیم که این موضوع نیز نقش مخربی دارد و می‌طلبد تعاملات و هم‌افزایی‌ها تقویت شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار عنوان کردند و خواستار توجه مجلس به سه مقوله مهم اقتصاد، فرهنگ و اقشار آسیب پذیر جامعه شدند بنابراین در واقع همه این مسائل باید در راستای اجرای کارها و پروژه های بزرگ و تولید تحقق پیدا کند.

بسطامی تاکید کرد: وزارتخانه هایی چون صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سایر ارگان هایی که به نحوی کار تولید و جهش تولید را دنبال می کنند باید در حقیقت ملموس تر از گذشته برای تحقق بخشیدن به شعار سال رهبر معظم انقلاب پای کار باشند.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم نیز در تلاش است تا اعتبارات زیادی در حوزه تولید، اشتغال، کشاورزی و محرومیت زدایی به استان تخصیص داده شود و در این راستا نیز اعتبارات خوبی برای استان در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ و پیش بینی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.