کدخبر : 12458
سه‌شنبه 23 مارس 2021 - 0:04
فاقددیدگاه
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه دیدار با مردم؛

دومین روز از سال جدید مهمان مردم روستاهای گله‌جار و گلزار بود

جوانان برومند روستاهای گله‌جار و گلزار در دوران دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و با تقدیم بیشترین شهید و جانباز، برگ زرینی دیگری به افتخارات خود افزودند.

جامک: علی اکبر بسطامی در جمع ساکنین این روستاها ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، اظهار داشت: علیرغم ظرفیت های خوب این روستاها و داشتن جوانان تحصیلکرده و دانشگاهی، شاهد مشکلاتی از قبیل بیکاری، نبود آب آشامیدنی، ضعف شبکه آبرسانی، تخریب جنگل ها، خطر تصادف به دلیل قرارگیری در مسیر جاده اصلی و ناایمن بودن حریم راه‌ها، پیشروی مسیل ها در اطراف روستا و مشکل دسترسی به مزارع به دلیل نبود پل ارتباطی هستیم.

این نماینده مردم حادثه خیز بودن جاده اصلی به خاطر نداشتن روشنایی، نبود جداساز دو لاین رفت و برگشت، عدم وجود علائم هشدار دهنده به رانندگان و…، باعث شده خسارت های جبران ناپذیر جانی و مالی به مردم این روستاها وارد شود.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر مشکلات یاد شده، توسعه حریم روستاها برای رفع مشکل مسکن جوانان، احداث پل ارتباطی برای دسترسی ایمن و سریع به مزارع و عبور مرور احشام در ضلع غربی روستای گله جار و تدوین سازوکار مناسب برای صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی این منطقه ضروری و نیازمند اقدامات فوری دانست.  

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.