کدخبر : 12452
یکشنبه 21 مارس 2021 - 12:12
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

برنامه ریزی برای تحقق شعار سال در ایلام

استاندار ایلام از برنامه ریزی برای تحقق شعار سال در استان ایلام خبر داد.

به گزارش جامک: محمد نوذری استاندار ایلام با تبریک سال نو به مردم استان  گفت: سال ۹۹ با همه فرار و فرودهایش به پایان رسید و سال ۱۴۰۰ را در حالی آغاز می‌کنیم که پارسال در اثر کرونا تعدادی از هم وطنان و هم شهری‌های عزیز را از دست دادیم.

وی در ادامه ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان کرونا که عزیزانشان را از دست داده‌اند، افزود : جا دارد اینجا از تلاش مجموعه اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا به ویژه کادر پزشکی و درمانی، سپاه و بسیج، مجموعه نیروی انتظامی، ارتش، دستگاه‌های نظارتی و قضایی و امنیتی، نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، دستگاه‌های امداد رسان و خدماتی، دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه و صدا و سیما و … که در صف مقدم این نبرد نابرابر بوده‌اند تشکر کنیم.

استاندار ایلام در ادامه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شد و همه با هم با وحدت و همدلی در این مسیر که برای توسعه استان است گام بر خواهیم داشت.

وی در پایان با عنوان این مطلب که برای اجرایی شدن شعار سال برنامه ریزی خواهیم کرد، ابراز امیدواری کرد که سین اصلی سال ۱۴۰۰ ایلامی‌ها سین سلامتی باشد و مردم سالی سرشار از شادی و موفقیت پیش روی خود داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.