کدخبر : 12428
چهارشنبه 17 مارس 2021 - 8:00
فاقددیدگاه
امام‌ جمعه ایلام:

آگاهی و بصیرت زیربنای کارفرهنگی است

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه آگاهی و بصیرت زیربنای کارفرهنگی است، گفت: ائمه جمعه نقش موثری در پیشبرد اهداف فرهنگی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار ظهر روز سه شنبه (۲۶ اسفندماه) در نشست ائمه جمعه با استاندار ایلام ضمن تقدیر از وزارت کشور به خاطر حسن انتخاب استاندار جدید ایلام، ایشان را گزینه‌ای شایسته برای استانداری ایلام دانست.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش موثری در پیشبرد اهداف فرهنگی دارند، خواستار استفاده از ظرفیت روحانیت در امور فرهنگی کلان استان شد.

وی بیان کرد: ائمه جمعه به عنوان کارگزارانی امین، آگاه و دلسوز می‌توانند واسطه بین مردم و نماینده عالی دولت در استان باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار، رویکرد استاندار جدید ایلام را فرهنگی و علمی دانست و افزود: با اینکه ایشان روز گذشته رسماً به عنوان استاندار ایلام منصوب شدند اما اولین روز کاری خود را به نشست با ائمه جمعه اختصاص داد و همین موضوع بیانگر دغدغه فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی شهرستان‌ها هستند، عنوان کرد: اگر بخواهیم کار فرهنگی تأثیرگذاری را اجرا کنیم ظرفیت مهمی در شهرستان‌ها وجود دارد که در کنار ظرفیت مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.