کدخبر : 12415
سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 9:05
فاقددیدگاه

سرانه فضاهای ورزشی در دهلران ۱۲ صدم مترمربع افزایش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: سرانه فضاهای ورزشی شهرستان دهلران با بهره برداری از پروژه های اخیر ۱۲ صدم متر مربع افزایش یافته است.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا؛ مظفر علی شائی روز دوشنبه در آئین تجلیل از هیات های ورزشی در دهلران اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه های ورزشی این شهرستان طی ۲ روز گذشته سرانه ورزشی شهرستان دهلران افزوده شده است.

وی افزود: سرانه ورزشی در دهلران هم اکنون به یک متر مربع رسیده اما با توجه به جمعیت و گستردگی این شهرستان نیاز است که اماکن ورزشی نیز گسترش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: برنامه ریزی و اولویت بندی کرده ایم که اماکن خاص ورزشی که در شهرستان نیاز است را پیگیری و در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان تصویب کنیم.

علی شائی با اشاره به فعالیت ۳۱۱ هیات ورزشی در ایلام یادآور شد: تجلیل از هیئت های ورزشی تا پایان سال جاری در همه شهرستان ها از برنامه هایی است که  عملیاتی می کنیم.

فرماندار دهلران نیز در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای بع توسعه فضاهای ورزشی در شهرها ، بخش ها و روستاها شده است.

مجید عسگری اضافه کرد: بهره برداری از پنج زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دستاوردهای خوبی بود که در سال جاری اتفاق افتاد و این امر به سرانه ورزشی شهرستان کمک کرد.

وی ضمن تقدیر از هیات های ورزشی تاکید کرد: باید در بعد ورزش قهرمانی نیز با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان شاهد پیشرفت باشیم.

فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی سالن استخر شنای دهلران تاکید کرد و افزود: پیگیری برای تسریع در پروژه های ورزشی شهرستان و همچنین توجه ویژه به ورزش شهرستان از لحاظ تجهیزات و اماکن ورزشی از درخواست هایی است که امیدواریم مدیر کل ورزش و جوانان استان ویژه مد  نظر قرار دهند.

در پایان با اهدا لوح و هدایایی از هیئت های ورزشی برتر شهرستان دهلران تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.