کدخبر : 12355
سه‌شنبه 9 مارس 2021 - 8:21
فاقددیدگاه

پرداخت ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلام

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 435 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

به گزارش جامک به نقل از فارس؛ یدالله حیدرنژاد گفت: ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از طریق این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال، مسکن و دیگر نیازهای ضروری مددجویان و نیازمندان در این استان به بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام بیشترین میزان تسهیلات پرداختی را در زمینه های حمایتی و کارگشایی عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۲۳۷ میلیارد ریال به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه‌های اشتغال نیز ۱۵۲ میلیارد ریال و در زمینه تأمین مسکن نیز ۴۵ میلیارد ریال به تعداد بیش از ۹۷۰ نفر پرداخت شده است.

حیدرنژاد به هم افزایی و مشارکت بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: بر اساس  تفاهم نامه صورت گرفته امداد با این بانک‌ها از ابتدای امسال تاکنون با معرفی کمیته امداد بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به حدود هزار و ۵۰۰ نفر در زمینه‌های حمایتی و اشتغال پرداخت شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.