کدخبر : 12310
چهارشنبه 3 مارس 2021 - 20:47
فاقددیدگاه

اختلافات ملکی علت وقوع قتل در آبدانان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ،از وقوع يک فقره قتل در آبدانان خبر داد و گفت: اختلافات ملکی علت وقوع قتل در آبدانان بوده است.

سرهنگ”فرزاد  یاسمی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰ آبدانان مبنی بر یک فقره درگیری طایفه ای منجر به قتل در منطقه عشایری شهرستان آبدانان ،بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود:پس ازحضور ماموران درمحل و طبق تحقیقات انجام شده،مشخص شد جوان ۲۷ ساله ای بعلت اختلافات ملکی و در جریان درگیری طایفه ای  با سلاح گرم به قتل رسیده است.

سرهنگ یاسمی،با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند،گفت:بررسی های میدانی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع حادثه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ،با انجام اقدامات پیشگیرانه،واستقرار پلیس،هم اکنون امنیت و آرامش در محل برقرار است، تصریح کرد: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از طریق کانال پلیس ایلام دریافت کنند.

سرهنگ یاسمی در پایان، از شهروندان خواست هرگونه اختلافات ملکی را از طریق مرجع قانونی پیگیری کنند و از هرگونه رفتار خشونت آمیز و نزاع و درگیری پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.