کدخبر : 12298
شنبه 27 فوریه 2021 - 10:36
فاقددیدگاه
کاپیتان تیم ملی کاراته:

مسئولان استان ایلام را به خدا واگذار می کنم!

کاپیتان تیم ملی کاراته با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولان استان ایلام، گفت: سال هاست در تیم ملی حضور دارم و مدال های مختلفی گرفتم اما مسئولان استان ایلام هیچ توجهی به من نداشتند که آنها را به خدا واگذار می کنم….

به گزارش جامک به نقل از ایسنا، ذبیح الله پورشیب درباره شرایط تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های لیگ جهانی ترکیه و مراکش اظهار کرد: خدا را شکر با زحمات کادر فنی و حمایت های فدراسیون شرایط بسیار خوبی بر تیم ملی حاکم است و تمامی بچه ها با انگیزه و تلاش زیاد تمرینات خود را برای تکرار موفقیت های بزرگ کاراته ایران پشت سر می گذارند. هفتمین مرحله اردوی تیم ملی را پشت سر می گذاریم و پس از اردوی هشتم در رقابت های ترکیه حاضر می شویم. خوشبختانه همه نفرات حاضر در اردو با تمرینات منسجم زیر نظر کادر فنی در شرایط خوب روحی و بدنی قرار دارند و به دنبال بهترین نمایش در رقابت های ترکیه و مهمتر از آن رقابت های گزینشی مراکش هستیم. امیدوارم رقابت های ترکیه لغو نشود و بتوانیم پیش از مسابقات مراکش خود را در این مسابقات محک بزنیم.

کاپیتان باتجربه تیم ملی کاراته ایران، درباره رقابت با سجاد گنج زاده دیگر نماینده سنگین وزن ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو در رقابت های لیگ جهانی مراکش، گفت: رقابت های مراکش اهمیت زیادی برای ما دارد و هدفم این است بهترین نمایش را در این مسابقات داشته باشم. بر اساس رنکینگ فدراسیون جهانی هر دو موفق به کسب سهمیه المپیک شده ایم اما فقط یک نفر از ما می تواند به المپیک برسد، بنابراین نتیجه مراکش و کسب امتیاز بالاتر نقش بسیار مهمی در اینباره ایفا می کند. در نهایت امیدوارم هر کس که بتواند در المپیک بهترین نتیجه را بگیرد نماینده ایران در المپیک توکیو شود. تمامی بچه ها شایستگی کسب موفقیت برای ایران را دارند و من نیز اولین هدفم رسیدن به المپیک و سپس کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک است. کسب مدال های خوشرنگ برای کاراته ایران در المپیک دور از دسترس نیست و کاراته ایران بارها با افتخارآفرینی در رقابت های جهانی، شایستگی های خود را اثبات کرده اند.

پورشیب با تاکید بر اینکه به چیزی جز حضور در المپیک و کسب افتخار برای ایران فکر نمی کند، خاطرنشان کرد: در این ۱۵ سالی که در خدمت تیم ملی بوده ام، همیشه تلاشم این بود که به بهترین نتیجه برسم. هیچوقت در هیچ مسابقه ای تسلیم نشدم و مطمئن باشید تسلیم نمی شوم، با همه توان می جنگم و سرنوشت را به دست خدا می سپارم. شک نکنید به المپیک فکر می کنم و کم نمی گذارم.

دارنده مدال های برنز جهان و طلای بازی های آسیایی، در ادامه گفتگو با ایسنا، با قدردانی از حمایت های طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، گفت: به نمایندگی از تمامی اعضای تیم ملی از رییس فدراسیون کاراته تشکر می کنم. از زمانی که ایشان آمده و سکان فدراسیون را در دست گرفته، آرامش بسیار خوبی بر کاراته حکمفرما شده است. او یک انسان درست و شریف است که جامعه کاراته به داشتن چنین مدیری افتخار می کند و او را دوست دارد. طباطبایی در این مدت واقعا سنگ تمام گذاشته و تیم ملی در فضای آرام و بدون دغدغه با امکانات بسیار خوب و فوق العاده کار می کند. حمایت های فدراسیون تا جاییست که ما حتی یک درصد هم ته دلمان خالی نشده و این احساس را نکردیم که پشتوانه ای نداریم. در مدتی که او ریاست فدراسیون را بر عهده دارد یا زمانی که سرپرست بوده اتفاقات خوبی در کاراته ایران رقم خورده است و نشان داده مدیری کارآمد و لایق است.

کاپیتان تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه کاراته ایران باید در همین مسیر بدون حاشیه و در آرامش به کار خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این آرامشی که در کاراته بوجود آمده و زمینه ساز موفقیت های بزرگ شده است، همچنان باقی بماند و کاراته ایران دچار حواشی نشود. تنها در سایه آرامش است که کاراته باز هم می تواند موفقیت های بزرگ را تکرار کند و در المپیک نیز بدرخشد. کاراته در مسیر خوبی است و به هیچ وجه نباید از این مسیر خارج شود. فدراسیون، کادر فنی و همه بچه ها با انگیزه و همدلی تلاش می کنند و همگی تیم یکدستی هستیم، امیدوارم با ادامه این آرامش و همدلی شاهد موفقیت کاراته در المپیک باشیم.

کاراته کای ایلامی و شانس اصلی رسیدن به المپیک در سنگین وزن، درباره میزان حمایت های مسئولان ایلام از او در راه المپیک و سال های گذشته، گفت: متاسفم که بگویم مسئولان استان ایلام چشم و گوش خود را بسته اند و اصلا قهرمانان خود را نمی بینند و فقط یاد گرفته اند زمان کسب مدال پیام تبریک بفرستند. به غیر از مدیرکل ورزش استان ایلام هیچ کدام از مسئولان اعم از استاندار، فرماندار، شهردار، شورای شهر و… اصلا هیچ ارزشی برای قهرمانان استان قائل نیستند. اداره ورزش ایلام و آقای علیشاهی رییس آن مگر می توانند به تنهایی کاری کنند، وقتی هیچ مسئولی دلش به حال ورزشکاران نمی سوزد؟ در تمام رده های تیم های ملی حاضر بودم، تنها ملی پوش استان ایلام هستم و تنها کسی که در ایلام دو مدال بازی های آسیایی(طلا و برنز) را بدست آوردم اما دریغ از کمی حمایت و دلگرمی. اصلا نمی دانیم مسئولان استانی چکار می کنند؟ با این بی توجهی ها باعث شده اند خیلی از جوانان ایلامی دلسرد شوند.  همیشه آرام بوده ام و سرم در لاک خودم بود. هیچوقت مصاحبه و گلایه نکردم اما صبر ما هم اندازه ای دارد. همه استان ها به قهرمانانشان بها می دهند اما مسئولان ایلام اصلا هیچ توجهی به امثال من ندارند.

چهره شاخص تیم ملی کاراته ایران، در پاسخ به این سوال که آیا درخواست هایش با بی تفاوتی مسئولان استان ایلام روبرو شده، گفت: صد بار درخواست داشتم اما هیچ کاری نکردند و اصلا توجهی نشان ندادند. فقط به خدا واگذرشان کردم، هیچ کدام کاری برایم نکردند. من سال ها در تیم ملی زحمت کشیدم تا برای کشورم افتخار کسب کنم و منتی هم ندارم اما مسئولان ایلام را به خاطر این بی توجهی ها به خدا واگذار می کنم. من جوانی ام را گذاشتم و آه من دامنشان را می گیرد. آیا از حق و حقوق خودشان ذره ای گذشت می کنند؟ در مسیر المپیک هستم اما اصلا برایشان اهمیت ندارد، برای هر جلسه ای وقت دارند اما هیچوقت برای ما وقت نداشتند و کاری برای ما نکردند. 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.