کدخبر : 12107
شنبه 30 ژانویه 2021 - 8:12
فاقددیدگاه

پالایشگاه گاز ایلام مهمان خود را مغلوب کرد

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که در محل ورزشگاه 15 هزار نفری عدالت ایلام برگزار شد، تیم پالایش گاز ایلام توانست مهمان خود را مغلوب کند و سه امتیاز را به امتیازات خود اضافه کند.

از هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم پالایش گاز ایلام میزبان تیم سارگل بوشهر بود که در تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری راس ساعت ۱۲:۴۵ در ورزشگاه ۱۵هزار نفری عدالت برگزار شد.
تیم بوشهر که ۲ بازی اخیر خود را نتیجه گرفته بود و بازیکنان جدیدی را نیز در نیم فصل دوم جذب کرده بود، توانست نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ به سود خود پایان دهد.
درنیمه دوم تیم پالایش گاز ایلام با گل خانم “زهرا حاتم نژاد” توانست به گل مساوی دست یابد و از دقیقه ۳۵ بازی داور هافبک وسط ایلام “سپیده حاجی نسب” از بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام را  اخراج کرد که  این تیم ۱۰ نفر به  بازی  ادامه داد و در دقایق آخر بازی ، تیم پالایش گاز ایلام با گل “سمیه فیضی ” نتیجه را ۲-۱ به نفع خود تغییر داد و با این نتیجه، بازی به پایان رسید.

مهین فرهادی زاد” معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که به منظور بررسی وضعیت ورزش بانوان به ایلام آمده بود نیز این بازی را تماشا کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.