کدخبر : 11925
شنبه 9 ژانویه 2021 - 8:07
فاقددیدگاه

قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان

پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام با کسب بالاترین امتیاز قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی در ماده تفنگ بادی آقایان شد.

به گزارش جامک؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان امروز ۱۹ دی ماه با حضور ۶ تیم به میزبانی تیم های نزاجا و شهدای ارتش در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

در بخش تیمی هفته اول، تیم های نزاجا، مقاومت و هیئت ایلام با غلبه بر تیم‌های شهدای ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسیدند.

همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم‌های مقاومت، هیئت ایلام، فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم‌های نزاجا، شهید لطفی هوافضا و شهدای ارتش به پیروز دست یافتند.

با برگزاری فینال این رقابت‌ها، پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و حسین باقری از تیم نزاجا و امیرمحمد نکونام از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.