کدخبر : 11910
سه‌شنبه 5 ژانویه 2021 - 7:56
فاقددیدگاه

پروژه برج هنر ایلام بعد از ۴ سال بلاتکلیف است

برج هنر ایلام از حرف تا عمل، پروژه‌ای که نه تنها نتوانسته است دردی از دردهای استان ایلام را درمان کند بلکه در هزارتوی بوروکراسی اداری گیر کرده است و محلی برای مناقشه بین کارفرما و مجری شده است.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، چهارم شهریور ۱۳۹۵ و هم‌زمان با هفته دولت کلنگ برج هنر ایلام به زمین زده شد، طبق برنامه هم قرار بود تا پایان سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده و هنرمندان و جوانان استان در حوزه‌های مختلف از آن استفاده کرده و گوشه‌ای از کمبودها و مخاطرات ذهنی و فکری خود را برطرف کند.

این پروژه برای استانی با ۲۷ درصد جمعیت جوان، رتبه پنجم جوانی کشور، ۴۷ درصد فارغ‌التحصیل بیکار و رتبه نخست در تاخیر ازدواج و افزایش سن ازدواج به ۳ سال و از طرفی ۲۹ درصد خانوارهای ایلامی تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند و ظرفیت سالن‌های سینما و نمایش در کشور پایین‌ترین سهم را به خود اختصاص داده، ضرورتی بود تا بتواند حداقل امکانات لازم برای بخشی از دغدغه‌های فرهنگی استان ایلام باشد.

اما این پروژه نه تنها نتوانسته است دردی از دردهای استان ایلام را درمان کند بلکه در هزارتوی بوروکراسی اداری گیر کرده است؟

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.