کدخبر : 11890
شنبه 2 ژانویه 2021 - 8:23
فاقددیدگاه

مکتب حاج قاسم پویاترین مکتب برای مقاومت است

استاندار ایلام گفت: مکتب حاج قاسم پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم در برابر استکبار جهانی است.

پیام استاندار ایلام به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به این شرح است: حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه، چهره کاریزماتیک جبهه مقاومت، سردار ملی ایرانیان و قهرمان امت اسلامی در مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ بود. او به راستی مجاهد فی سبیل الله، مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویّت در نبرد حق علیه باطل بود.

تقارن اولین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید مظلوم، سپهبد “حاج قاسم سلیمانی” با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نیز اربعین شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور، دکتر “محسن فخری زاده” می تواند تلاقی مواجه با استکبارستیزی، اعتلای اسلام و مسلمین و تعالی استقلال و عزت ایران اسلامی باشد. 

شهید سلیمانی با نابودی تروریست‌های داعشی هیمنه پوشالی اسلام هراسی آمریکایی‌ها را درهم شکست. او توانست با حرکت صریح و روشن خود در مسیر مستقیم جهاد و مقاومت چهره کریه و خبیث دشمنان اسلام، آزادی و مردم‌سالاری را به جهانیان نشان دهد.

آنان که نتوانستند با “مرد میدان مبارزه و جهاد” وارد نبرد رو در رو شوند، در سیاهی شب بزدلانه و ناجوانمردانه سردار شجاع جهان اسلام را ترور کردند و به شهادت رساندند؛ به یقین آنان تا ابد روسیاه تاریخ خواهند بود.

اما حاج قاسم هنوز زنده است. امروز خون حاج قاسم در کالبد و رگ‌های ملت های آزاده جهان علیه استکبار تکثیر شده و در جوش و خروش است. آری امروز مکتب حاج قاسم پویاترین مکتب زنده عالم برای ملت‌های مظلوم است که در آن فرهنگ ایثار و شهادت و حریت و آزادگی برای نبرد با ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نهادینه می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار ملی، شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و همرزمانشان، همچنین اربعین شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشور شهید فخری زاده را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های این شهیدان والامقام، ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهید پرور استان ایلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم. 

بی‌شک راه عزت آفرین و پرافتخاز شهید سلیمانی و همزمان شهیدش در جبهه مقاومت با صلابت و پر شورتر از گذشته ادامه می یابد و مستکبران عالم را مایوس و پشیمان خواهد ساخت.

در پایان سـلامتی و سرافرازی بیش از پیش ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را از در گاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.