کدخبر : 11884
شنبه 2 ژانویه 2021 - 8:19
فاقددیدگاه

نوجوان ۱۲ ساله ایوانی بر اثر سقوط از کوه جان باخت

فرمانده انتظامی ایوان از جان باختن یک نوجوان ۱۲ ساله در این شهرستان بدلیل سقوط از ارتفاعات کوه شره زول این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید عالی پور شامگاه جمعه با ابراز تأسف از این حادثه تلخ و عرض تسلیت به بازماندگان اظهار داشت: در پی اعلام مفقودیت نوجوان ۱۲ ساله از توابع دهستان سراب توسط خانواده اش بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان به سرپرستی جانشین انتظامی ایوان به محل حادثه واقع در ارتفاعات کوه شره زول اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ایوان با اشره به گزارش مأموران تاکید کرد: این نوجوان ۱۲ ساله به همراه پدرش جهت چرای احشام به ارتفاعات کوه شره زول رفته بود که در ارتفاعات به همراه تعدادی از احشام برای مدتی از پدرش جدا شده بود که در این حین و دور از چشمان پدر از ارتفاع سقوط کرده و در دم فوت می‌کند.

سرهنگ عالی پور اضافه کرد: جسد این نوجوان توسط مأموران انتظامی و با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا و جهت اقدامات قانونی و علت تامه مرگ با هماهنگی مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در مکان‌ها و محیط‌های حادثه خیز مراقب فرزندانشان باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار این چنینی نباشیم. 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.