کدخبر : 11876
چهارشنبه 30 دسامبر 2020 - 13:08
فاقددیدگاه
از آسمان ایلام به دنیای ماورایی

دروازه های زمانی یا انعکاس نور پالایشگاه ایلام روی ابرها؟!+ فیلم

مشاهده‌ی شی نورانی ناشناخته در آسمان شهر ایلام موجب شگفتی بسیاری از شهروندان شده است که در این گزارش به بررسی آن در وجه‌های مختلف پرداخته‌ایم.

اکبر یعقوبی: برخی مخاطبان فضای مجازی هفتم دی ماه از دیده شدن شی نورانی عجیب در آسمان ایلام خبر دادند که هنوز اطلاعات دقیقی از ماهیت این شی نورانی در دست نیست.

هرچند طی سال‌های گذشته شاهد دیدن این شی‌ نورانی در آسمان ایلام بوده‌ایم اما تا کنون توضیحات قانع‌کننده‌ای در خصوص چرایی این شی‌ نورانی از سوی نهادهای مربوطه اعلام نشده است.

این درحالی‌ست که بر اساس گفته‌ی دیگر هم‌وطنان این شی‌ نورانی در برخی از نقاط دیگر کشور و حتی در اقصی نقاط دنیا نیز مشاهده شده است.

پدیده پیکو بینو

خدادادی از اساتید زمین شناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: پدیده روی داده در آسمان برخی از شهرهای استان که شاهد نور عجیب آن بودیم، پدیده پیکو بینو است.

وی افزود: این پدیده با بروز سردی هوا، ساکن بودن هوا، پوشش ابر در آسمان و بازتاب نور فلر که می‌تواند از چاه‌های نفت و گاز متصاعد شود به وقوع بپیوندد.

این زمین شناس ادامه داد: این اتفاق یک رخداد طبیعی است و این نور قرمز رنگ از سمت چوار و پالایشگاه گاز ایلام قابل رؤیت است.

پیگیری تخصصی موضوع 

مسوول پدافند غیرعامل استان ایلام در این خصوص گفت: این موضوع باید در حوزه‌های تخصصی مربوطه مورد مطالعه و پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: تاکنون اطلاعات مشخصی از آن در دسترس نیست.

بروز نورهای آسمانی قبل از زلزله!

مشاهده چنین نوری در سال ۹۶ قبل از زلزله کرمانشاه و همچنین در دیگر نقاط کشور از جمله مشهد، اهواز، سمنان و… ابهامات را برای بسیاری از مردم به دنبال داشته است.

این در حالی است که بر اساس گفته‌ی برخی کارشناسان قبل از وقوع زمین لرزه در آسمان نورهایی به وجود می‌آید که نشان دهنده‌ی وقوع زلزله است؛ این نورها در رنگ‌های مختلفی پدیدار می‌شوند و حاکی از آن هستند که قرار است زمین لرزه‌ای رخ دهد.

 یکی از فیزیکدانان سازمان ناسا در سال ۲۰۰۳ بیان کرده؛ نورهای قبل از زلزله در اثر فعالیت‌های الکتریکی در صخره‌ها ایجاد می‌شوند.

طی دهه‌های اخیر نیز برخی از افراد این ادعا را کرده که قبل از وقوع زمین لرزه، نورهایی در آسمان دیده‌اند که برای مدت چند ثانیه نمایان بوده و سپس از بین رفته‌اند و این تابندگی در برخی موارد برای چندین ثانیه قابل مشاهده بوده؛ اما عده‌ای نیز مدعی بودند که مدت طولانی‌تر تا ده دقیقه و بیشتر هم مشاهده این نورها به طول انجامیده است.

بی‌شک ارائه نظراتی از قبیل بازتاب نور فلر و… نمی‌تواند به رفع ابهامات در خصوص این نور بینجامد زیرا بارها چنین نورهایی در سایر مناطق کشور و جهان ایجاد شده در حالی که در سایر مناطق پروژه نفت، گاز و پتروشیمی وجود نداشته است! 

دروازه‌های زمانی و موجودات ماورایی، عامل نورهای آسمانی هستند!

تمامی موضوعات و فرضیه‌های مطروحه در حالی است که برخی از کارشناسان معتقدند چنین نورهایی مربوط به گشایش دروازه‌های زمانی و تردد موجوداتی مانند اجنه است.

جروزالم پست نوشت: عیشید که به پدر برنامه فضایی اسرائیل مشهور است و بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۱ رئیس اداره فضایی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بود در گفت‌وگویی با این روزنامه عبری زبان گفت: موجودات فضایی درخواست کردند که سفرشان به کره زمین محرمانه باقی بماند.

به زعم این ژنرال صهیونیست دونالد ترامپ تا آستانه‌ی افشای این راز هم پیش رفت، اما این موجودات درخواست کردند که صبر کند و اجازه بدهد مردم در آرامش زندگی کنند؛ زیرا آنها نمی‌خواهند نوعی از هیجان روانی دسته جمعی بر مردم حاکم شود؛ به هر شکل باید ابتدا این مسئله را بپذیریم و بعد با آن روبرو شویم.

عیشید در ادامه ادعاهای خود افزود: موجودات فضایی قصد ندارند حضور خود را در زمین علنی کنند و این کار را به زمانی موکول کرده‌اند که بشریت فهم کاملی از ماهیت فضا و فضاپیماها پیدا کند.

وی مدعی شد که این موجودات توافقنامه‌ای را هم با دولت آمریکا برای انجام آزمایشاتی در زمین امضا کرده‌اند.

این ژنرال در ادامه سخنان عجیب و غریبش مدعی شد یک پایگاه در زیر سطح مریخ وجود دارد که نمایندگانی از موجودات فضایی و چند فضانورد آمریکایی در آن حضور دارند.

وی که ظاهرا خودش نیز سخنانش را باور ندارد گفت: اگر این سخنان را پنج سال پیش می‌گفتم مرا به تیمارستان منتقل می‌کردند اما امروز ظاهرا مردم به شکل دیگری فکر می‌کنند!

این اظهارات نمی‌تواند برگرفته از وهمیاتی باشد که خیلی از انسان‌ها باوری به آن ندارند، چرا که از چند سال اخیر چنین پدیده‌هایی در دنیا زیاد شده به نحوی که طبق اظهار برخی از دانشمندان معتقدند که پروژه سرن در نزدیکی مرز فرانسه نیز در تلاش است تا دروازه‌ای اینچنینی به سوی موجودات ماورایی و اجنه بگشاید.

دروازه‌ای که به محض ایجاد شدن آن تمامی وسایل الکتریکی از کار خواهند افتاد

سرن یا سازمان اروپایی پژوهش‌های هسته‌ای، بزرگ‌ترین آزمایشگاه فیزیک ذره‌ای جهان است که در سال ۱۹۵۴ در بخش شمال‌ شرقی شهر ژنو در کشور سوییس در مجاورت مرز فرانسه ایجاد شد.

در حال حاضر بیست کشور اروپایی عضو این سازمان بوده و بیش از ۲۶۰۰ کارمند به طور تمام وقت و همچنین در حدود ۷۹۳۱ دانشمند و مهندس(به نمایندگی ۵۸۰ دانشگاه و موسسه‌ی تحقیقاتی از ۸۰ کشور جهان) در آن مشغول به کارند.

فعالیت اصلی سرن ساخت تجهیزات شتاب دهنده‌ی ذرات و دیگر زیربناها و تجهیزاتی است که برای تحقیقات فیزیکی در انرژی‌های بالا استفاده می‌شوند. /خبرگزاری فارس

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.