کدخبر : 11775
یکشنبه 20 دسامبر 2020 - 8:29
فاقددیدگاه
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

چوار به یکی از شهرستان های توسعه یافته استان تبدیل می شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: یرای توسعه چوار نیازمند مشارکت همگانی هستیم و این منطقه به زودی یکی از شهرستان های پیشرو و توسعه یافته استان تبدیل می شود.

به گزارش جامک به نقل خبرگزاری موج ایلام؛ “محمد نوزری” در مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان چوار با اشاره به اینکه مرز هلاله شمالی در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: چوار ظرفیت های بسیار بزرگی در حوزه صنعت دارد و به زودی این شهرستان حرف های زیادی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش صنعت خواهد داشت و همه بایست کمک کنند که این پتانسیل ها بالفعل بشوند.

وی اظهار داشت: با توجه به صنعتی بودن منطقه یکی از بحث های مهم بحث تعدیل نیرو است که بایست با تشکیل منظم کمسیون های کارگری تلاش بشود که این موضوع به حداقل برسد.

دکتر نوذری راه توسعه چوار را در گرو مشارکت و همراهی مردم در کمک به فرماندار شهرستان عنوان و تصریح کرد: ما به احترام مردم منطقه یکی از جوانان توانمند شهرستان را بعنوان فرماندار معرفی کرده ایم و انشاءالله با همراهی و همدلی شاهد توسعه بیش از پیش در چوار باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه بر مردمداری فرماندار چوار تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم فرماندار زمینه مشارکت و همراهی مردم در امور مختلف است و در این راستا انتظار است این مهم در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه به ظرفیت های مهم منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم منطقه بحث مرز و مسایل مربوط به آن است و در این زمینه بازارچه هلاله شمالی که از مطالبات مهم استان بوده است خوشبختانه با پیگیری های استاندار ایلام در شورای ساماندهی مبادلات مرزی مصوب شده و برای تصویب به دولت رفته است و در تلاش هستیم با محقق شدن این مهم شاهد توسعه بیش از پیش منطقه باشیم.

دکتر نوذری در بخش دیگری از سخنانش به شرایط کرونایی استان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ماموریت های مهم فرماندار چوار مدیریت مطلوب بحث کرونا و اجرای دستورالعمل های و پروتکل‌های بهداشتی در راستای کنترل شرایط است.نوزری افزود: استقرار ادارات کار مهم دیگر فرماندار شهرستان بوده که البته در اینجا لازم است مردم و اعضای محترم شورای شهر نیز در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه هیچ چیزی ارزشمندتر از خدمت به خلق خدا نیست، گفت: اخلاق و رفتار خوش با مردم باعث مشارکت بیشتر آنان در امور پیش رو خواهد شد و این رویکرد بایست در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: راهبرد اصلی توسعه ای منطقه بایست بر مشارکت بیشتر مردم در راستای ارتقای توسعه منافع عمومی تنظیم شود.

وی در پایان گفت: لازم می دانم از همه دلسوزان که به انحاء مختلف در بحث شهرستان شدن چوار تلاش داشته اند تشکر کنم و از همه دعوت نمایم برای توسعه و آبادانی منطقه در مسیر وحدت و همدلی حرکت کنند.

گفتنی است در این مراسم ” فهد کمالوند” بعنوان اولین فرماندار شهرستان تازه تاسیس چوار معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.