کدخبر : 11757
شنبه 19 دسامبر 2020 - 8:40
فاقددیدگاه

برد تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در مقابل سارگل بوشهر

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در خانه حریف خوب درخشیدند و با دو گل در دقیقه 20 و 60 نام ایلام و ایلامیان را در سرزمین جنوب کشورمان فریاد زدند.

به گزارش جامک، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم بانوان پالایش گاز ایلام که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مهمان تیم بانوان سارگل این شهر بود، ۲ بر صفر میزبان خود را شکست داد.

گل‌های این دیدار توسط بازیکنان عاطفه ایمانی و فاطمه پسندیده به ثمر رسیدند تا تیم پالایش گاز ایلام بتواند با این پیروزی ۳ امتیاز دیگر را از این بازی خارج از خانه به دست آورد.

بازیکنان در بازی خوب ظاهر شدند

ایناس آراسته‌نژاد سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه آب و هوای بوشهر با ایلام متفاوت بود و بازیکنان حریف هم تلاش زیادی کردند ولی خوشبختانه بازیکنان ما در بازی خوب ظاهر شدند و دو گل برای دیارمان ایلام به ارمغان آوردند.

وی افزود: هرچه بیشتر مسابقه برگزار شود تیم فوتبال بانوان ایلام هماهنگ‌تر می‌شوند و ما نتایج مطلوب‌تری کسب خواهیم کرد.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: اولین گل این بازی توسط عاطفه ایمانی در دقیقه ۲۰ به تیم حریف زده شد و گل دوم نیز توسط فاطمه پسندیده در دقیقه ۶۰ زده شده و در مجموع، نتیجه این بازی دو بر صفر به نفع تیم ایلام به پایان رسید.

وی اظهار داشت: هفته آینده تیم بانوان پالایش گاز ایلام میزبان قشقاوی شیراز هستند و با توجه به شرایط فنی تیم انتظار می‌رود با اقتدار بازی این دوره را از آن خود کنند.

در رده چهارم از گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد

تیم پالایش گاز ایلام هم اکنون ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت دارای ۶ امتیاز و در رده چهارم از گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.