کدخبر : 11725
جمعه 11 دسامبر 2020 - 21:34
فاقددیدگاه
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد گارد تهاجمی نگیرند

در مقطع کنونی فضای عمومی جامعه ما بیش از هر دوره دیگری به امیدآفرینی نیازمند است.

جامک: نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی و نگرانی های پیش آمده پیرامون مرگ نوزاد آبدانانی، ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده اش، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواست با رعایت اخلاق و انصاف این مسئله را مدیریت نموده و از طولانی شدن فرایند رسیدگی که به صلاح استان، کادر زحمتکش و پرتلاش درمان و پزشکان نیک نام ایلامی نمی باشد، جلوگیری کنند.

علی اکبر بسطامی اظهار داشت: مسئولین در مقابل مطالبه‌گری رسانه‌ها که مصداق امر به معروف و نهی از منکر می باشد، گارد تهاجمی نگیرند و با سعه صدر برخورد کنند. وی گفت: بهتر است مدیران و رسانه‌ها سوءتفاهمات احتمالی را در فضای دوستانه حل و فصل کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: بدون تردید رسانه ها نقش مهمی در فرآیند توسعه به عهده دارند و بایستی شرایط به نحوی رقم بخورد که نمایندگان افکار عمومی بدون لکنت زبان نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولین را به درستی ایفا نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثر بخش خبرنگاران خاطر نشان کرد: انتظار داریم فعالان رسانه‌ای نیز همانند همیشه با دلسوزی و هوشیاری، شرایط استان و کشور را درک نموده و در کنار انجام رسالت خطیر مطالبه‌گری و نقد کاستی ها و کمبودها، از انتشار اخبار مایوس کننده، حاشیه ساز و شائبه برانگیز پرهیز نمایند. وی گفت: در مقطع کنونی فضای عمومی جامعه ما بیش از هر دوره دیگری به امیدآفرینی نیازمند است.

علی اکبر بسطامی اضافه کرد: یقین داریم اهداف همه مسئولین نظام و فعالان رسانه‌ای در یک جهت بوده و هیچیگاه مخالف، مقابل و متضاد هم نیستند بنابراین لازم است به نحوی عمل شود که خروجی تصمیمات و اقدامات به نفع مردم و در جهت بهبود وضعیت جامعه باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.