کدخبر : 11713
سه‌شنبه 8 دسامبر 2020 - 23:39
فاقددیدگاه

توزیع لپ تاپ و تبلت بین دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد

در آئینی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام برگزار شد تعداد 670 دستگاه لپ تاپ و تبلت در بین دانشجویان و دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان ایلام توزیع شد.

جامک: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از این تعداد،۱۵۰ دستگاه لپ تاپ بوده که با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده و بین دانشجویان و دانش آموزان یتیم و نخبه مددجو توزیع می شوند که جهت تهیه این تعداد لپ تاپ بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
قنبر موسی نژاد تصریح کرد: همچنین تعداد ۵۲۰ دستگاه تبلت به ارزش ۱۶ میلیارد ریال نیز که با همکاری کمیته امداد و خیرین نیکوکار تهیه و خریداری شده اند امروز در اختیار دانش آموزان و دانشجویان مددجو که نیازمند این اقلام هستند توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده های مددجو یکی از رویکردهای مهم این نهاد است تصریح کرد: تأمین لوازم تحصیلی ضروری قشر دانشجو و دانش آموز مددجو در چارچوب خدمات فرهنگی امداد به خانواده ها و در راستای توانمندسازی آنان است.
موسی نژاد تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۹۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در استان ایلام از خدمات کمیته امداد استان برخوردار هستند و هدف این نهاد این است که با حمایت از این قشر و ارائه خدمات تحصیلی و معیشتی به آنان زمینه شکوفا شدن استعدادهایشان را فراهم نماید.
وی با اشاره به کمکهای مردم خیر و نیکوکار استان به قشر دانش آموز و دانشجو افزود: در جشن عاطفه های امسال بیش از هفت میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی، بسته های تحصیلی و معیشتی و تهیه لوازم تحصیلی آنان به این قشر کمک شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این آیین در سخنانی گفت: به فعلیت رسیدن استعدادها و ظرفیتهای قشر محروم جامعه نیازمند کمک دستگاهی که به نوعی پشتیبانی کننده است و کمیته امداد توانسته به خوبی این وظیفه را عهده دار شود.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: پشتیبانی از قشر محروم و نیازمند جامعه و کمک به شکوفاشدن استعدادهای آنان بهترین نوع خدمت بوده و باعث می شود استعدادهای این قشر به شکوفایی برسد و این افراد بتوانند در آینده به خدمت گذاران شایسته ای برای مردم تبدیل شوند.
وی ادامه داد: در طول تاریخ بسیاری از دانشمندان و شخصیتهای علمی و مذهبی از دل محرومیتها بیرون آمده اند و توانسته اند خدمات شایانی به بشریت ارائه دهند که نمونه های آن پیامبر مکرم اسلام «ص» و دانشمندان بزرگ هستند.
حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه از مشارکت موسسه عترت بوتراب در تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد و دیگر خدمات این موسسه در استان ایلام تقدیر کرد.
در پایان این مراسم به تعداد ۵ نفر از دانشجویان حاضر به نمایندگی از دیگر دانش آموزان و دانشجویان ۵ دستگاه لپ تاپ تحویل شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.