کدخبر : 11690
شنبه 5 دسامبر 2020 - 13:45
فاقددیدگاه
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام:

۳۱۰۰ نفر از خدمات ناظران سلامت در ایلام بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با بیان اینکه طرح ناظران سلامت در واحدهای صنفی استان از اوایل آذر ماه آغاز شده است، گفت: طی این مدت سه هزار و ۱۳۲ نفر از خدمات طرح بهره‌مند شدند.

علی اصغر علی اکبری با بیان اینکه با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا طرح ناظران سلامت از اوایل آذر ماه در واحدهای صنفی استان ایلام آغاز شده است، بیان کرد: هدف این طرح حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و مقابله با ویروس کرونا است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین (ع) در سراسر استان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در این طرح ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۱۱۹ تیم به همراه بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای سپاه امیر المومنین (ع) استان حضور دارند و این تیم‌ها از آغاز طرح تاکنون از ۱ هزار و ۸۱۸ واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی افزود: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیجی در محله‌های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می‌کنند.

علی اکبری ادامه داد: هر تیم ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.