کدخبر : 11642
جمعه 27 نوامبر 2020 - 20:51
فاقددیدگاه
نماينده مردم ايلام

شهید فخری زاده از نوادر تاریخ ملت ایران بود/ درماندگی دشمن در ترور کور یک دانشمند

نماينده مردم ايلام در مجلس گفت: انديشه پاك فخري زاده ها نه تنها باعث قدرتمندي نظام اسلامي بلكه بسياري از توانمندي هاي دفاعي ما حاصل همين تلاش ها و مجاهدت هاي عرصه علمي و هسته اي و دفاعي است.

به گزارش جامک به نقل از پایگاه خبری ایلام بیدار؛ “علی اکبر بسطامی”، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور دانشمند ایرانی توسط تروریست ها گفت: شهادت این دانشمند برجسته کشورمان یکی از خبرهای تلخی بود که امروز منتشر شد، هر چند دشمن هیچگاه از عناد با ملت ایران و به خصوص نخبگان کوتاه نمی آید اما از سر ضعف به دنبال ترور سرمایه های ملی و بین المللی جهان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: شهید فخری زاده یکی از نوادر تاریخ ملت ایران بودند که در مسائل دفاعی و هسته ای زحمات زیادی را متحمل شد و از جمله دانشمندانی است که دشمن از ماه ها قبل برای ترور ایشان برنامه داشت.

این نماینده مجلس افزود: شهادت این مرد بزرگ قلوب ملت ایران را جریحه دار کرد، باید دست های پشت پرده که در این عملیات دست داشته است، شناسایی و برخورد لازم، متقابل و شدید با این عوامل انجام گیرد.

بسطامی ادامه داد: اندیشه پاک فخری زاده ها نه تنها باعث قدرتمندی نظام اسلامی بلکه بسیاری از توانمندی های دفاعی ما حاصل همین تلاش ها و مجاهدت های عرصه علمی و هسته ای و دفاعی است.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: انجام این اقدامات و ترورهای کور در طول تاریخ انقلاب اسلامی هم باعث توقف مسیر و پیشرفت ها نشده بلکه بالندگی و رشد همه جانبه را در پی داشته است. در واقع ترور کور یک دانشمند نشانه ضعف و درماندگی دشمن است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را ندارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.