کدخبر : 11595
یکشنبه 22 نوامبر 2020 - 8:06
فاقددیدگاه

ثبت نام دانشجویان جدید الورود در دانشگاه ایلام

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: حدود یکهزار و ۶۰۰ دانشجوی ورودی جدید بصورت مجازی در دانشگاه ایلام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام کردند.

جامک: مصطفی نعمتی با بیان اینکه این تعداد دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه ثبت نام کرده اند افزود: یکهزار نفر در مقطع کارشناسی، ۵۵۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۰ نفر در مقطع دکتری برای سال تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام پذیرفته شدند.    وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، با اهتمام همکاران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید بصورت مجازی انجام  شد.   نعمتی یادآور شد: ثبت‌نام نهایی منوط به تکمیل دقیق تمام مراحل ثبت نام اینترنتی و ارسال اصل مدارک خواهد بود و چنانچه پذیرفته‌شده‌ای در موعد مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد و یا مدارک وی به صورت ناقص ارسال شده باشد، ثبت نام وی لغو خواهد شد و در این خصوص دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی در قبال این پذیرفته‌شدگان ندارد.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام افزود: برگزاری کلاس‌ها در این مرکز آموزشی تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی بوده و دانشجویان موظفند در اسرع وقت با هماهنگی مدیران گروه‌های آموزشی در این کلاس‌ها شرکت نمایند.   دانشگاه ایلام در حال حاضر دارای ۷ دانشکده (دانشکده نفت و گاز، دانشکده کشاورزی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم پایه، دانشکده پیرادامپزشکی و دانشکده الهیات) است .

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.