کدخبر : 11576
جمعه 20 نوامبر 2020 - 21:33
فاقددیدگاه

پیکر خبرنگار ایلامی در آغوش خاک آرام گرفت

پیکر زنده یاد پژمان مهدوی فر از خبرنگاران و فعالان رسانه استان ایلام صبح امروز جمعه به قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) منتقل شد و در آغوش خاک آرام‌ گرفت.

در عصر روز پاییزی پنجشنبه ۲۹ آبان ماه فوت همکار ارزشمند رسانه ای “پژمان مهدوی فر” به دلیل ابتلای به ویروس کرونا، تمام اهالی رسانه فعالان فرهنگی و اجتماعی استان را در غم و اندوه فرو برد.

از دست دادن پژمان مهدوی چنان سخت و سنگین بود که باور آن برای همه ما ممکن نیست.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا، آیین تشییع و بدرقه این خبرنگار فقید روز جمعه ۳۰ آبان ماه بدلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا با حضور جمع اندکی از فعالان و پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه و خانواده داغدارش از بیمارستان امام(ره) به سمت بهشت رضا(ع) ایلام انجام گرفت.

شرکت کنندگان در این مراسم با دلی غمبار و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل آخرین وداع خود را با زنده یاد مهدوی فر انجام دادند.

پژمان مهدوی فر، پیشکسوت مطبوعات و فعال رسانه ای استان ایلام پس از چند روز جدال با کرونا عصر دیروز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه جان به جان آفرین تسلیم کرد و دنیای فانی را وداع گفت.

وی بیش از ۲ دهه از عمر کاری خود را در رسانه های جمعی استان سپری کرد. شروع فعالیت وی در خبرگزاری ایرنا سپس سرپرستی خبرگزاری فارس و از سال گذشته اقدام به راه اندازی وبگاه “تیتر آخر” نمود.

مهدوی فر مشاور رسانه ای شرکت توزیع برق استان ایلام بود و چندی پیش نیز با رای اکثریت آرای خبرنگاران به عنوان رییس بسیج رسانه استان نیز انتخاب شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.