کدخبر : 11544
جمعه 13 نوامبر 2020 - 22:16
فاقددیدگاه

نماینده اسبق ایلام به همرزمان شهیدش پیوست

عمران علیمحمدی نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و از رزمندگان دفاع مقدس صبح امروز جمعه ۲۳ آبانماه در اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی پس از چندین روز بستری در بخش مراقبت های ویژه به علت عارضه های ناشی از حضور در جبهه های جنگ و در اثر ابتلا به کرونا پس از طی یک دوره چند روزه مبارزه با این بیماری دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت حاج عمران علیمحمدی

ومَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحیما

خبر درگذشت برادر گرانقدرم حاج عمران علیمحمدی، نماینده اسبق استان ایلام در مجلس شورای اسلامی که پس از عمری تلاش، مجاهدت و جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

حاج عمران از جمله مدیران جهادی تربیت شده در مکتب اسلام و از خدمتگزاران صدیق مردم به شمار می‌رفت. هر فصل از زندگی پر برکت آن فقید سعید از مجاهدت در سالهای دفاع مقدس و مسئولیت در کسوت سربازی گمنام امام زمان تا نمایندگی مردم شریف استان ایلام در مجلس نهم، الگویی ناب و قابل حصول در فرهنگ مدیریت انقلابی است.

اینجانب با دلی اندوهگین و در روزهایی که به شدت درگیر بیماری و ویروس منحوس کرونا هستم، این ضایعه دردناک را به مردم شریف استان ایلام، همرزمان و خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای سبحان مسألت می‌نمایم راه تحمل ضایعه از دست دادن زودهنگام این مدیر لایق و خادم صدیق مردم و نظام را برای بازماندگان این مصیبت هموار سازد و همچنین برای روح سفر کرده این عزیز، رحمت و غفران بیکران الهی خواهانم.

پیام تسلیت استاندار ایلام درپی درگذشت نماینده اسبق

استاندار ایلام در پیامی درگذشت حاج عمران علیمحمدی نماینده سابق استان در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

ضایعه درگذشت حاج عمران علیمحمدی مردی مصلح و اخلاق مدار که عمری را در لباس سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)، دوران دفاع مقدس و یک دوره نیز بعنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرزو بوم دفاع کرد و منشا خدمات ارزنده ای برای مردم بود موجب تالم و اندوه فراوان شد.

وی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود که در مبارزه چند روزه با بیماری منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض کرده و برای آن انسان فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی طلب کرده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

عمران علیمحمدی نماینده مردم استان ایلام در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.