کدخبر : 11322
سه‌شنبه 22 سپتامبر 2020 - 14:08
فاقددیدگاه

۸۵ میلیارد ریال برای ساخت مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی ایلام هزینه شد

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۴.۵ درصدی روند احداث مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی این استان گفت: تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مرکز هزینه شده است.

زهرا همتی روز دوشنبه در حاشیه تور رسانه ای بازدید از ساختمان این مرکز در جمع خبرنگاران توضیح داد: عملیات احداث مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های این حوزه و ساماندهی افراد آسیب دیده از نیمه سال ۹۶ آغاز شده است.

وی افزود: این مرکز در زمینی به گستره ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع با سه هزار مترمربع زیربنا و در سه طبقه احداث و برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: احداث این مرکز با توجه به رسالت آن که کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است بسیار ضروری و یکی از نیازهای مهم حوزه اجتماعی استان محسوب می شود.

همتی خدمات این مرکز را که بصورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت، شامل نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی اعم از زنان و دختران و همچنین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست عنوان کرد.

وی یادآور شد: این مرکز جایگزین ساختمان اورژانس اجتماعی این اداره کل می شود که اکنون بصورت استیجاری است و پیش بینی می شود تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه اکنون ورودی افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب اجتماعی استان افزایش یافته، ایجاد و افتتاح این مرکز را در ارایه خدمات مطلوب تر به این افراد مهم دانست.

۳۸هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.