کدخبر : 11296
شنبه 19 سپتامبر 2020 - 8:11
فاقددیدگاه
نماینده مجلس:

معاون رییس جمهوری هفته آینده به ایلام سفر می کند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، مطالبات بودجه ای مورد بررسی قرار گرفت و قرار است وی هفته آینده به ایلام سفر کند.

علی اکبر بسطامی اظهار داشت: در دیدار با محمدباقر نوبخت، برنامه ها و مقدمات سفر به ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت همچنین در خصوص پیگیری مذاکرات دیدار قبلی و مقدمات سفر به استان بحث و گفت و گو شد.

وی افزود: همچنین در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامین اعتبار سامانه گرمسیری، بودجه راه آهن و تامین مالی جابجایی ساکنان روستای عرب رودبار مورد رایزنی و دستور مکتوب وی در این خصوص دریافت شد.

نماینده ایلام در این دیدار خواستار توجه جدی دولت و سازمان برنامه و بودجه به مشکلات حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و مقوله اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد.

وی افزود: پرداخت مطالبات فرهنگیان نیز مورد بررسی قرار گرفت و از معاون رییس جمهوری در این زمینه قول مساعد گرفته شد.

 بسطامی ضمن تشریح شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایلام گفت: استان ایلام با توجه به برخورداری از منابع غنی نفت وگاز همچنین سرمایه های بی نظیر انسانی، دارا بودن تعداد بالای جوانان نخبه و تحصیلکرده های مقاطع ارشد و دکترا ظرفیت توسعه بیش از این را دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به معضل بیکاری و بهره گیری از ظرفیت های جوانان در بخش های مختلف صنعت و خصوصا در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را یکی از مهمترین دغدغه های امروز جامعه استان ایلام عنوان کرد.

بسطامی با تاکید بر جدیت بیشتر و پیگیری دولت در خصوص معضل بیکاری، گفت: معاون رییس جمهوری از عزم دولت برای توجه به مناطق محروم خبرداد و ابراز امیدواری کرد در سفر هفته آینده به استان ایلام ضمن بازدید از بخش های مختلف استان، بخش زیادی از مطالبات بودجه ای پیگیری و محقق شود.

لازم به ذکر است این دومین دیدار نماینده ایلام با رییس سازمان برنامه و بودجه طی ۲ ماه اخیر است تا مطالبات بودجه ای استان با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.