کدخبر : 11261
چهارشنبه 9 سپتامبر 2020 - 14:28
فاقددیدگاه
صحبت های بسیار مهم استاندار ایلام در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان:

ملاک ارزیابی مدیران باید دفاع از مردم و منافع استان باشد

ارزیابی ها بصورت کمی و کیفی نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد. در ارزیابی ها میزان تطبیق خودارزیابی ها با واقعیت موجود مشخص شود.ارزیابی ها در استان بصورت سالانه، فصلی و ماهیانه انجام می گیرد. ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی یک کار خوب و ارزشمند است، مدیران همکاری کنند

به گزارش جامک به نقل روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان در ارتباط با برگزاری جشنواره شهید رجایی گریزی به نحوه ارزیابی ها در استان زد و گفت: بایست به سمت و سوی واقعی سنجی در ارزیابی ها برویم و البته امروز این مهم در دستور کار استان است.

وی با تاکید بر این مطلب که بارزترین ملاک ارزیابی بایست دفاع از منافع مردم و استان باشد، گفت: ارزیابی ها بایست بصورت کمی و کیفی نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد.

استاندار ایلام ویژگی مدیران موفق را داشتن تعهد کاری بالا در دفاع از منافع مردم و استان عنوان کرد و گفت: در ارزیابی ها متر و معیار بایست مشخص و بر اساس میزان پیشرفت از نقطه A به B باشد و صرفا بر خود ارزیابی های مدیران متکی نباشد.

وی ادامه داد: خود ارزیابی برای تعیین اهداف و راهبردها است و در ارزیابی ها بایست میزان تطبیق خودارزیابی با واقعیت های موجود مشخص شود.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که ارزیابی ها در استان بصورت سالانه، فصلی و ماهیانه انجام می گیرد، اضافه کرد: علاوه بر سازمان‌ مدیریت و برنامه ریزی استان که درگیر در کار ارزیابی سالانه است، بازرسی و روابط عمومی استانداری نیز بصورت فصلی و ماهیانه این مهم را در شاخص های مشخص مد نطر دارند که لازم است دستگاه های اجرایی در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی با عنوان این مطلب که ارزیابی در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی یک کار خوب و ارزشمند است، تاکید کرد: روابط‌عمومی آئینه تمام نمای دستگاه‌ها و سازمان‌ها است و ضعف روابط عمومی نشانه ضعیف بودن مدیریت در آن دستگاه و سازمان است.

استاندار ایلام در ادامه بر پاسخگویی و مردم داری مدیران تاکید کرد و گفت: حقیقتا یکی از ملاک های مهم ارزیابی تعهد و پاسخگوی مدیران در قبال مردم و دفاع قاطع آنان از منافع استان است.

وی در ادامه با اشاره به نشست دیروز کارگروه سازگاری با کم آبی، گفت: بطور مثال در این نشست وقتی بحث منافع استان پیش آمد شاهد دفاع خوب مدیران آب منطقه ای و جهاد کشاورزی استان از منافع استان در مقابل مدیران بالادستی خود بودیم و این روحیه مطالبه گری جای تقدیر دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.