کدخبر : 11258
سه‌شنبه 8 سپتامبر 2020 - 19:59
فاقددیدگاه

توقف وسایل نقلیه فوق سنگین بدون رعایت نکات ایمنی ممنوع است

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: توقف وسایل نقلیه فوق سنگین به دلیل حضور مانع حجیم در حاشیه راهها بدون رعایت نکات ایمنی ممنوع است.

به گزارش جامک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “رضا همتی زاده” گفت: متاسفانه تعدادی از رانندگان خودروهای باری فوق سنگین بدون توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی وسیله نقلیه خود را بدون استفاده از علائم و تجهیزات ایمنی در حاشیه راهها پارک می کنند که این عمل آنها بدلیل عدم رعایت ضوابط ایمنی باعث وقوع حوادث ناگوار می شود.

وی افزود : پارک کردن خودروها باید در محل های ایمن و به دور از حوادث ترافیکی با رعایت فاصله حداکثری با سطح سواره روها و وسایل نقلیه عبوری و در پارکینگ صورت پذیرد .

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآورشد: رانندگانی که خودروهای آنها به هر دلیلی بر روی جاده دچار عیب و نقص فنی و مسدود شدن جاده شده بایستی با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از تجهیزات ایمنی و استاندارد و هشدار دهی به رانندگانی که در حال عبور و مرور هستند نسبت به انتقال خودرو خود به محل ایمن به طوری که امکان دیدن و دیده شدن کافی برای خودرو وجود داشته باشد پارک کند تا دچار حوادث ترافیکی نشوند .

سرهنگ همتی زاده گفت: توقف کردن وسایل نقلیه سنگین در حاشیه قوس های افقی و قائم و لبه پرتگاهها بایستی با رعایت کامل نکات ایمنی برابر مقررات صورت پذیرد و در صورت مشاهده تخلفات برابر قانون با رانندگان خاطی رفتار می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.