کدخبر : 11237
پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2020 - 21:43
فاقددیدگاه
مدیر عامل شرکت پالایشگاه گاز ایلام:

سبد محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام متنوع است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در پالایشگاه گاز ایلام زنجیره متنوعی از محصولات متان، اتان، پروپان، میعانات گازی تولید و گوگرد تولید می‌شود.

روح اله نوریان افزود: این واحد صنعتی برای افزایش تولیدات محصولات جانبی برنامه‌های مدونی طراحی و در دست اقدام دارد که در صورت موافقت ستاد شرکت ملی گاز ایران در آینده نزدیک مطالعات و کار‌های اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی از کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در این پالایشگاه خبرداد و اظهار داشت: در آینده نزدیک با راه اندازی پتروشیمی ایلام و دریافت LPG توسط آن شرکت، میزان آلودگی ناشی از سوختن فلر این شرکت به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد و در فاز دوم این واحد صنعتی که در آینده شروع به کار خواهد کرد واحد TGTU در راستای دستیابی به استاندارد‌های زیست محیطی در واحد بازیافت گوگرد احداث خواهد شد.
وی تصریح کرد: با نصب و راه اندازی زباله سوز واحد تصفیه خانه پساب صنعتی، لجن‌های تولید شده در واحد تصفیه خانه پساب صنعتی به نحو مطلوبی امحا می‌شوند که خود گامی دیگر در راستای مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست در این شرکت است.
وی از مطالعات اولیه فروش گوگرد مذاب در این پالایشگاه خبر داد و اظهار داشت:مهمترین مشتریان گوگرد کارخانه‌های تولید اسید سولفوریک سازی هستند و فروش گوگرد به شکل مذاب در پالایشگاه باعث کاهش هزینه‌هایی می‌گردد که صرف شکل دهی آن می‌شود و در شرکت‌های خریدار ضمن حفظ خلوص بالای گوگرد از مصرف انرژی جهت مذاب نمودن ممانعت بعمل می‌آید.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.