کدخبر : 11107
چهارشنبه 22 جولای 2020 - 9:14
فاقددیدگاه
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام خبر داد:

درخشش معلمان ایلامی در آموزش آنلاین در ایام کرونایی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: 35 نفر از معلمان شهرستان در جشنواره تدریس برتر خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی استان ، رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

ایسنا: «مهدی مومنی» ، اظهار کرد: دبیران شهرستان ایلام‌ دوشادوش دیگر معلمان کشور،  در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا با استفاده از فضای مجازی و تدریس در کلاس های آنلاین توانستند رسالت خود را به خوبی انجام دهند و دانش آموزان را برای امتحانات پایانی آماده کنند.

وی با بیان اینکه این پشتکار نشان داد فعالیت آموزشی به مدد فضای مجازی تعطیلی بردار نیست، تصریح کرد: در این راستا جشنواره تدریس برتر خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی برگزار شد و دبیران ابتکارات و نوآوری های آموزشی در آموزش‌های مجازی را به این جشنواره ارسال کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: در نهایت ۷۹ دبیر در سطح استان برگزیده شدند که سهم شهرستان ایلام اخذ رتبه‌های اول تا سوم توسط ۳۵دبیر بود که در آینده نزدیک از این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیر خواهد شد.

درخشش دانش آموز ایلامی در جشنواره  کشوری «هر خانواده، یک کانون یاریگران زندگی»

مومنی با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری «هر خانواده، یک کانون یاریگران زندگی»، نیز اظهار کرد: این جشنواره به‌منظور خلاقیت، نوآوری و اجرای برنامه‌های جذاب و پر کردن اوقات فراغت فعال دانش‌آموزان جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ویروس کرونا با محورهای «در خانه بمانیم، عشق‌ورزی در خانواده، تعامل در خانواده، کمک والدین به فرزندان، ایجاد نشاط در خانه، بازی‌های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه‌ریزی درسی» به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سوی دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان سراسر کشور مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت، تصریح کرد: «آندیا حیدری» دانش آموز پایه دوم دبستان توحید دوره اول با شرکت در این جشنواره که به میزبانی آموزش و پرورش فارس برگزار شد رتبه اول در رشته  نقالی کسب کرد.

درخشش ۳۷ نفر ازدانش‌آموزان ایلامی در  سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان ایلام

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام از راهیابی ۵۴ دانش آموز  در  سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان ایلام به مرحله کشوری خبر داد و گفت: ۳۷نفر از این دانش آموزان که  در بخش‌های حائز رتبه برتر شده‌اند در مدارس شهرستان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

وی با تشکر از زحمات  معاونین و مربیان گرانقدر پرورشی و فعالین حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس و دارالقرآن های آموزش و پرورشو خانواده‌های این دانش آموزان قدردانی و ابراز امیدواری کرد روزبه روز شاهد انش بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و آمورزه‌های ائمه‌ی اطهار باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.